گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور برای دوندگان رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در جریان رونمایی از نسل جدید گوشی‌هوشمند گلکسی نوت، نسخه‌ای جدید از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ را که با همکاری آندر آرمور توسعه یافته، برای دوندگان رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ نسخه‌ای جدید از آخرین ساعت هوشمند خود با نام گلکسی واچ اکتیو ۲ را رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید گجت پوشیدنی سامسونگ که گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور نام دارد و همان‌طور که از آن نام آن پیدا است، با همکاری آندر آرمور به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی توسعه‌ی البسه و تجهیزات ورزشی توسعه یافته است. براساس اطلاعات ارائه شده این ساعت هوشمند برخلاف نسخه‌ی استاندارد از ویژگی‌های خاصی بهره می‌برد که دقیقاً منطبق بر نیازهای ورزشکاران و مخصوصا دوندگان طراحی شده است.

از جمله‌ی ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این ساعت هوشمند می‌توان به دسترسی دائمی به مربی و دسترسی پریمیوم به بزرگ‌ترین جامعه‌ی تناسب اندام با تکیه بر ویژگی MapMyRun اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی، دوندگان قادر هستند تا به‌صورت آنی و البته دائمی به یک مربی داشته باشند؛ همین ویژگی امکان استفاده از نکات آموزشی را در کنارهای روش‌های آموزش خلاقانه‌ و تمرین‌های فراگیرتر دراختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور قادر هستند تا با استفاده از این گجت پوشیدنی یا پاپوش آرمور، بازخورد دویدن را به‌صورت تصویری مشاهده کرده و راهنمایی‌های صوتی را برای بهبود تمرین دریافت کنند. با استفاده از این ساعت ورزشکاران قادر هستند تا اهدافی مانند سرعت، مسافت و مدت را به‌صورت شخصی و با دریافت بازخوردهای قبلی برای خود تعیین کنند. وجود مربی همیشه حاضر کمک می‌کند تا داده‌های جمع‌آوری شده توسط یک متخصص تحلیل شده و ورزشکاران نکات آموزشی را پس از انجام تمرین در گوشی خود دریافت کنند و از این طریق در زمانی ایدئال به فرم مناسب بدن خود برسند.

گلکسی واچ اکیتو 2 آندر آرمور

کاربران ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور قادر هستند تا با استفاده از این گجت پوشیدنی یا پاپوش آرمور، بازخورد دویدن را به‌صورت تصویری مشاهده کرده و راهنمایی‌های صوتی را برای بهبود تمرین دریافت کنند. با استفاده از این ساعت ورزشکاران قادر هستند تا اهدافی مانند سرعت، مسافت و مدت را به‌صورت شخصی و با دریافت بازخوردهای قبلی برای خود تعیین کنند. وجود مربی همیشه حاضر کمک می‌کند تا داده‌های جمع‌آوری شده توسط یک متخصص تحلیل شده و ورزشکاران نکات آموزشی را پس از انجام تمرین در گوشی خود دریافت کنند و از این طریق در زمانی ایدئال به فرم مناسب بدن خود برسند.

خریداران گلکسی واچ اکتیور ۲ آندرآرمور از یک هدیه‌ی ۶ ماهه رایگان برای MapMyRun استفاده خواهند کرد که امکان دسترسی به برنامه‌های آموزشی را داشته باشند. همچنین این ویژگی امکان نمایش فاکتور‌های کلیدی نظیر ضربان قلب، سرعت و فرم دویدن را برای کاربر فراهم می‌کند. همین اطلاعات باعث می‌شود تا با دریافت نکات سازنده، کاربر در مدت زمانی کوتاه‌تر تکنیک‌های خود را بهبود داده و به اهدافش برسد.

نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی واچ اکتیور ۲ آندرآرمور با یک بدنه‌ی سبک و ورزشی از جنس آلومینیوم در دو سایز ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری طراحی شده است؛ نسخه‌ی ۴۴ میلی‌متری از یک نمایشگر سوپرامولد ۱.۴ اینچی بهره می‌برد، حال آنکه نسخه‌ی ۴۰ ملی‌متری از نمایشگری ۱.۲ اینچی بهره می‌گیرند.حافظه‌ی رم این ساعت ۷۶۸ مگابایت بوده و حافظه‌ داخلی نیز ۴ گیگابایت اعلام شده است.

سامسونگ در این ساعت هوشمند از حسگر‌هایی نظیر ضربان سنج قلب، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگراف و فشار سنج بهره می‌برد که ترکیب آن با MapMyRun یک گزینه‌ی ایدهآل برای ورزشکاران است.

مقایسه 2 محصول
samsung galaxy watch active2 / سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 مدل 44 میلی‌متریsamsung galaxy watch active2 / سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 مدل 40 میلی‌متری
معرفی2019، اوت2019، اوت
وضعیتموجود. عرضه شده در اوت 2019موجود. عرضه شده در اوت 2019
ابعاد44 در 44 در 10.9 میلی‌متر44 در 44 در 10.9 میلی‌متر
وزن44 گرم37 گرم
سیم‌کارتسیم‌کارت الکترونیکی eSIMسیم‌کارت الکترونیکی eSIM
سایر مشخصات بدنه- Samsung Pay - استاندارد MIL-STD-810G - گواهی IP68 - سازگار با بند 22 میلی‌متری - قابلیت ECG - حاشیه‌های نمایشگر لمسی - بدنه‌ از جنس فولاد 316L- Samsung Pay - استاندارد MIL-STD-810G - گواهی IP68 - سازگار با بند 20 میلی‌متری - قابلیت ECG - حاشیه‌های نمایشگر لمسی - بدنه‌ از جنس فولاد 316L
نوعSuper AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگSuper AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
سایز1.4 اینچ (~32.7% نسبت نمایشگر به بدنه)1.2 اینچ (~32.6% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن360 در 360 پیکسل، 1:1 (~364 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)360 در 360 پیکسل، 1:1 (~364 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظکورنینگ گوریلا گلس +DXکورنینگ گوریلا گلس +DX
سایر مشخصات نمایشگرAlways-on displayAlways-on display
سیستم‌عاملTizen - مبتنی بر wearable OSTizen - مبتنی بر wearable OS
تراشهExynos 9110 نانومتریExynos 9110 نانومتری
پردازنده مرکزیدو هسته‌ای 1.15 گیگاهرتز Cortex-A53دو هسته‌ای 1.15 گیگاهرتز Cortex-A53
پردازنده گرافیکیMali-T720Mali-T720
حافظه داخلی4 گیگابایت، 738 مگابایت رم4 گیگابایت، 738 مگابایت رم
اسپیکربلهبله
باتریباتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 340 میلی آمپر ساعتباتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 247 میلی آمپر ساعت
حسگرهاشتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب‌سنج، فشارسنجشتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب‌سنج، فشارسنج
فناوریعرضه در مدل LTE و WiFi (مدل LTE در ایران قابل استفاده نیست)عرضه در مدل LTE و WiFi (مدل LTE در ایران قابل استفاده نیست)
شبکه بی‌سیمWi-Fi 802.11 b/g/nWi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث5.0، A2DP، LE5.0، A2DP، LE
GPSبله، با GLONASS، GALILEO، BDSبله، با GLONASS، GALILEO، BDS
NFCبلهبله
USBخیرخیر
رنگ‌هامشکی، نقره‌ای، طلایی، صورتیمشکی، نقره‌ای، طلایی
محدوده قیمتحدود 400 یوروحدود 350 یورو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات