پوشش زنده مراسم رونمایی گلکسی نوت 10 سامسونگ [نسخه آفلاین اضافه شد]

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در دقایق ابتدایی بامداد پنجشنبه به‌وقت تهران فبلت جدید گلکسی نوت ۱۰ را معرفی خواهد کرد و زومیت این رویداد را به‌صورت کامل پوشش خواهد داد.
تبلیغات

پس از یک سال انتظار، بالاخره سامسونگ طی مراسم Unpacked در نیویورک فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۱۰ را معرفی خواهد کرد. این مراسم رأس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پنجشنبه به‌وقت تهران برگزار خواهد شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای آگاهی از رخدادهای مراسم کره‌ای‌ها و جدیدترین‌های سامسونگ، فردا شب پیگیرتر از همیشه زومیت را از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کنید. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در رویداد پیش‌رو برای نخستین‌بار عضو جدید خانواده‌ی نوت را در سه نسخه‌ی گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G معرفی کند.   

براساس گمانه‌زنی‌ها مهم‌ترین تفاوت‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس به وضوح نمایشگر، مجموعه‌ی دوربین و ظرفیت باتری بازمی‌گردد. گفته می‌شود که نسخه‌ی پایه با نمایشگر +FHD، مجموعه‌ی دوربین سه‌گانه و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد؛ درحالی‌که گلکسی نوت ۱۰ پلاس با صفحه‌نمایش +QHD، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین سه‌گانه به‌همراه حسگر ToF برای تشخیص عمق‌ بهتر از راه خواهد رسید. حال باید دید که کدام‌یک از موارد یادشده صحت دارند و سامسونگ برای شگفت‌زده ساختن طرفدارانش چه چیزهای دیگری در چنته دارد. خوشبختانه زمان چندانی تا پی‌بردن به صحت و سقم شایعات یادشده باقی نمانده است.

ما در زومیت در کنار پوشش لحظه‌به‌لحظه‌ی اخبار و تازه‌های سامسونگ، مراسم Unpacked را نیز به‌صورت زنده و از طریق همین مقاله پخش خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

به‌روزرسانی: نسخه آفلاین از رویداد به همراه تحلیل اضافه شد.

نسخه آفلاین رویداد رونمایی از گلکسی نوت 10 سامسونگ

تماشا در آپارات

جمع بندی رویداد معرفی نوت 10 و نوت 10 پلاس

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات