سایپا: برای تحویل محصولات ثبت‌نامی کیا سراتو مشکلی نداریم

یک‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در پی انتشار خبر خروج کیا از ایران و توقف تولید سراتو، سایپا اعلام کرد هیچ مشکلی در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان وجود ندارد.
تبلیغات

روز گذشته، خبر خروج کیا موتورز از صنعت خودروسازی ایران و توقف تولید کیا سراتو منتشر شد؛ خبری که به نگرانی مشتریان این محصول دامن زد و باعث شد مسئولان مرتبط به آن واکنش نشان دهند. پیش‌از‌این در هفته‌های گذشته، سایپا طرح فروش سراتو را با قیمت جدید در سایت خود بارگذاری کرده بود و امروز نیز این طرح همچنان وجود داشت.

سراتو

در همین زمینه، مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش، اعلام کرد هیچ مشکلی در تحویل خودروهای ثبت‌نامی کیا سراتو نخواهیم داشت. وی افزود:

پس از انتشار خبر توقف تولید سراتو، تعدادی از مشتریان نگران خودروهای ثبت‌نامی خود شده‌اند که اطمینان می‌دهیم خودروها را تحویل خواهیم داد. تولید محصولات سراتو تا پایان هفته‌ی جاری ادامه خواهد داشت و بر همین اساس، تمام خودروهایی که قبلا ثبت‌نام یا در طرح فروش فوری اخیر به مشتریان عرضه شده است، تا یک ماه آینده تحویل خریداران خواهد شد. 

باقری درباره‌ی فعال‌بودن فروش محصول سراتو در سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا نیز گفت:

فروش فوری سراتو از دو هفته پیش آغاز شده و هم‌اکنون نیز فعال است و این اطمینان را می‌دهیم هم‌وطنانی که در این طرح فروش ثبت‌نام کرده یا می‌کنند، خودرو خود را در موعد مقرر تحویل خواهند گرفت. 

گروه خودروسازی سایپا دیروز از قطع همکاری شرکت کیا موتورز و توقف تولید محصول سراتو تا پایان هفته‌ی جاری خبر داد؛ اما اعلام کرد تولید این محصول تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات