اولین گوشی با برند TCL در نمایشگاه ایفا 2019 رونمایی می‌شود

شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت الکترونیکی چندملیتی چینی TCL آماده می‌شود اولین تلفن‌همراه خود را وارد بازار جهانی کند.
تبلیغات

شرکت TCL که در سال‌های اخیر با دراختیار داشتن حق تجاری تلفن‌های همراه آلکاتل و بلک‌بری شناخته می‌شد، آماده می‌شود نقش مهم‌تری در بازار تلفن‌های همراه بازی کند. این شرکت اعلام کرد روز پنجم سپتامبر (چهاردهم شهریور) و در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک IFA که در برلین آلمان برگزار خواهد شد، اولین تلفن‌همراه خود را رونمایی خواهد کرد.

علاوه‌براین قرار است در این نمایشگاه، طرح‌ مفهومی جدید صفحه‌نمایش‌های تاشو شرکت TCL هم معرفی شود. آن‌طورکه این شرکت اعلام کرد، این صفحه‌نمایش پوشیدنی خواهد بود و در‌حالی‌که اندازه‌ی اغلب عینک‌های آفتابی است، امکان تجربه‌ی استفاده از صفحه‌‌نمایش ۱۰۰ اینچی سینمایی را برای کاربر فراهم می‌کند.

طرح مفهومی صفحه نمایشگرهای تاشوی تی سی ال/TCL

طرح مفهومی صفحه‌نمایش‌های تاشو TCL

به‌گفته‌ی اشتفان اشترین، مدیر اجرایی بخش بازاریابی بین‌المللی TCL، با توجه به اینکه این شرکت یکی از پیش‌گامان اصلی تولید صفحه‌نمایش در جهان است، روی این مسئله تمرکز کرده تخصصش درزمینه‌ی فناوری‌های چندرسانه‌ای را در تلفن‌های همراه به‌کار گیرد.

شرکت CSOT که از شرکت‌های خواهرخوانده‌ی TCL حساب می‌شود، وظیفه‌ی ساخت صفحه‌نمایش اولین تلفن‌همراه TCL را برعهده خواهد داشت. این صفحه Dotch نام دارد که درواقع با ترکیب دو کلمه‌ی نقطه (dot) و فرورفتگی (notch) نام‌گذاری شده است و به استفاده از سوراخ برای دوربین سلفی (Punch-Hole) اشاره می‌کند.

طرح مفهومی تاشو جدید که TCL قرار است در ایفا رونمایی کند، به سیستم لولای پروانه‌ای (ButterflyHinge) مجهز خواهد بود. این سیستم تکمیل‌کننده‌ی فناوری DragonHinge است که در نمایشگاه MWC معرفی شد. این فناوری‌ها درواقع راه‌های کاملا متفاوتی برای بازکردن تلفن‌همراه هوشمند تاشو هستند. انتظار می‌رود اولین محصول تجاری آماده‌ی عرضه‌ی TCL سال آینده‌ی میلادی و در نمایشگاه بارسلونا رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات