ردمی بوک 14 با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل و دو رنگ جدید به‌روز شد

جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی‌بوک ۱۴، لپ‌تاپ اقتصادی ردمی با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل و دو رنگ جدید عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی لپ‌تاپ ردمی‌بوک را برای نخستین بار در ماه مه ۲۰۱۹ عرضه کرد و اکنون این دستگاه اقتصادی با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل و دو گزینه‌ی رنگی جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ردمی‌بوک ۱۴ اکنون با یکی از دو پردازنده‌ی Core i5-10210U یا Core i7-10510U قابل سفارش است؛ البته می‌توان آن را در کنار رنگ استاندارد نقره‌ای در رنگ‌های صورتی یا خاکستری نیز خریداری کرد. از جمله‌ی مشخصات سخت‌افزاری دیگر لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده‌ی گرافیکی مجزای GeForce MX250 انویدیا، ۸ گیگابایت رم و بالغ بر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD اشاره کرد.

ردمی بوک 14

زبان طراحی ردمی‌بوک شباهت بسیاری به لپ‌تاپ می‌ نوت‌بوک پرو شیائومی دارد. بدنه‌ی دستگاه فلزی است و نمایشگر آن نیز از پنل Full HD یکسانی بهره می‌برد. تنها تفاوت به ساختار کلیدهای کیبورد بازمی‌گردد، کلیدهای ردمی‌بوک به‌اندازه‌ی لپ‌تاپ دیگر شیائومی بازخورد سفتی ندارند.

مشخصات لپ‌تاپ جدید ردمی‌بوک ۱۴

پردازنده

Core i5-10210U

گرافیک

انویدیا GeForce MX250

حافظه‌ی رم

۸ گیگابایت

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت SSD

نمایشگر

۱۴ اینچ Full HD

پورت‌ها

دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، یک پورت HDMI

یک جک هدفون

باتری

۴۶ وات‌ساعت

وزن

۱.۵ کیلوگرم

نسخه‌ی پایه‌ی ردمی‌بوک ۱۴ جدید با پردازنده‌ی Core i5 و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی SSD با قیمت حدودی ۵۸۵ دلار در چین به‌فروش خواهد رسید؛ درحالی‌که قیمت همین نسخه با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی معادل ۶۶۰ دلار خواهد بود. بالاترین نسخه‌ی ردمی‌بوک ۱۴ با پردازنده‌ی Core i7 و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی به قیمت ۷۳۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که در تمامی مدل‌ها دو مشخصه‌ی رم ۸ گیگابایتی و گرافیک MX250 یکسان است.

ردمی بوک 14

برچسب قیمتی ردمی‌بوک ۱۴ بسیار رقابتی و معقول به‌نظر می‌رسد؛ اما متأسفانه این لپ‌تاپ درحال‌حاضر تنها در بازار چین به‌فروش خواهد رسید و به‌نظر نمی‌رسد که وضعیت در آینده‌ی نزدیک تغییری کند. لو ویبینگ، مدیرکل ردمی از ارزیابی وضعیت توسط برند یادشده برای فروش ردمی‌بوک در هند سخن می‌گوید؛ اما هنوز خبری از فروش لپ‌تاپ در بازارهای دیگر نیست.

نظر شما درباره‌ی لپ‌تاپ جدید ردمی چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات