۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۹؛ تاریخ اولیه برای برگزاری الکامپ 26

پنج‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
محمدباقر اثنی عشری ضمن اشاره به رضایت نسبی بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۵، از آغاز برنامه‌ریزی برای الکامپ بعدی خبر داد.
تبلیغات

یک ماه پس از برگزاری الکامپ ۲۵، شب گذشته متولیان این نمایشگاه با برگزاری رویدادی، از برگزیدگان بیست‌وپنجمین دوره‌ی بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری کشور تجلیل کردند. در رویداد روز گذشته، محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) اطلاعاتی را درباره‌ی الکامپ ۲۵ به‌اشتراک گذاشت. ناگفته نماند که طی ۵ دوره‌ی اخیر، سازمان نصر وظیفه‌ی برگزاری الکامپ را برعهده داشته است.

اثنی عشری با اشاره به فضای نمایشگاهی ۳۲۵۰۰ مترمربعی الکامپ امسال، اعلام کرد که طی ۲۵ سال، فضای نمایشگاه ۳۲ برابر شد. براساس ادعای رئیس سازمان نصر الکامپ ۲۵ نخستین نمایشگاه کشور طی ۴۰ سال اخیر است، مشکلات ارزی برای ثبت‌نام غرفه‌ها پیش نیامد و تمام شرکت‌کنندگان می‌توانستند به‌صورت ریالی، هزینه‌ی اجاره‌ی غرفه‌ی خود را پرداخت کنند. به‌گفته‌ی اثنی عشری در گذشته، شرکت‌هایی که کالایی وارداتی را در غرفه‌ی خود به‌نمایش می‌گذاشتند، باید هزینه‌ی آن فضا از غرفه را به‌صورت ارزی بپردازند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در ادامه‌ی صحبت‌های خود از رضایت نسبی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان الکامپ ۲۵ از شیوه‌ی برگزاری آن گفت و اعلام کرد که سازمان متبوعش با تهیه‌ی گزارش از ضعف‌ها و آغاز برنامه‌ریزی برای دوره‌ی بعد از هم‌اکنون، سعی دارد تا الکامپ ۲۶، به‌عنوان آخرین الکامپ قرن حاضر به بهترین نحو در سال ۱۳۹۹ برگزار شود.

اثنی عشری می‌گوید در حال حاضر تاریخ ابتدایی الکامپ بعدی ۲۷ تا ۳۰ تیرماه و هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی و ماشین‌آلات مربوطه است و این موضوع یکی از چالش‌های اصلی پیش‌رو به‌حساب می‌آید. او ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت مدیریت مجموعه‌ی نمایشگاه‌های بین‌المللی، الکامپ ۲۶ به‌تنهایی و مستقل از نمایشگاه‌های دیگر برگزار شود؛ بنابراین ممکن است در آینده تاریخ یادشده برای برگزاری الکامپ بعدی تغییر کند.

به‌گفته‌ی محمدباقر اثنی عشری، الکامپ ۲۶ در اردیبهشت‌ماه و در فاصله‌ی دو ماه مانده به برگزاری مجوز گرفت و همین موضوع دعوت از شرکت‌های خارجی برای حضور در این رویداد «بین‌المللی» را با مشکلات بسیاری مواجه ساخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات