نیکران موتور پاسارگاد سه مدل جدید موتور بنلی را به بازار عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نیکران موتور پاسارگاد به عنوان تولیدکننده‌ی موتورهای بنلی در ایران از سه مدل جدید از موتورهای برند ایتالیایی که قرار است وارد بازار ایران شود، رونمایی کرد.
تبلیغات

نیکران موتور پاسارگاد روز سه‌شنبه با برگزاری مراسمی از مدل‌های جدید موتورهای بنلی که قرار است توسط این شرکت مونتاژ شود، رونمایی کرد. نیکران موتور پاسارگاد طی این مراسم از سه مدل جدید در کنار یک مدل فیس‌لیفت رونمایی کرد. 

مسعود غلامی، مدیرعامل نیکران موتور پاسارگاد پیش از رونمایی از محصولات جدید این شرکت اعلا کرد که نیکران موتور پاسارگاد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و این در حالی است که این شرکت با وارد کردن موتورهای بنلی به ایران، سبد محصولی متفاوتی داشته و هیچ گاه به سراغ موتورهای سی‌جی ۱۲۵ نرفته است. غلامی با اشاره به اینکه محصولات این شرکت از ابتدا دارای استاندارد یورو ۳ بوده‌اند، اعلام کرد که پس از منع شماره‌گزاری موتور‌های کاربراتوری، این شرکت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و تا سال ۹۶ تمام محصولات این شرکت با موتور کاربراتوری راهی بازار کرد. 

موتور بنلی

براساس اطلاعات ارائه شده توسط مسعود غلامی، نیکران موتور پاسارگاد در حال حاضر سومین تولیدکننده‌ی موتورسیکلت در سال ۱۳۹۷ را از آن خود کرده است. 

نیکران موتور پاسارگاد با اضافه کردن سه مدل جدید و یک مدل فیس‌لیفت، تعداد محصولات خود را به ۱۲ محصول افزایش داد. این شرکت قصد دارد تا نیمه دوم سال ۱۳۹۹ تعداد مدل‌های خود را به ۲۰ محصول افزایش دهد و موتور‌های برقی و دوستدار محیط زیست را به سبد محصولات خود اضافه کند. 

موتور بنلی

بنلی طی این مراسم از سه موتورسیکلت جدید بنلی 180s، Leoncino 250 و TRK 249 در کنار نسخه‌ی فیس‌لیفت TNT 429s رونمایی کرد. مسعود غلامی طی معرفی محصولات جدید ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ی نزدیک محدودیت موجود برای شماره‌گذاری موتورها با حجم موتور ۲۵۰ سی‌سی نیز رفع شده و بتوان محصولاتی با حجم موتور ۵۰۰ سی‌سی راهی بازار شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات