کافه‌بازار: توسعه هسته سیستم تبلیغات در جستجو تکمیل شده است

پنج‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کنترل دقیق فرایند تبلیغات در جست‌وجو برای حفظ تجربه‌ی کاربری، از اولویت‌های کافه‌بازار است.
تبلیغات

کافه‌بازار به‌تازگی طی رویدادی با حضور اصحاب رسانه، توسعه‌دهندگان و مدیران کسب‌و‌کار از پلتفرم نمایش تبلیغات در جست‌وجو خود رونمایی کرد. محمد حسین جوادی مدیرعامل بخش جست‌وجو و تبلیغات در جست‌وجو کافه بازار به تشریح اهداف تأسیس این سرویس پرداخت.

وی در ابتدا حفظ تجربه‌ی کاربری را اصل اساسی توسعه‌ی سرویس جدید کافه‌بازار دانست؛ در همین راستا به‌گفته‌ی وی کافه‌بازار در ابتدای راه‌اندازی آن عملکرد بسیار محتاطی در نمایش اپلیکیشن‌های تبلیغاتی در جستجوی کاربران داشته است تا تأثیر منفی در تجربه‌ی کاربری نداشته باشد. جوادی همچنین در ادامه از نهایی شدن توسعه‌ی هسته‌ی پلتفرم تبلیغات در جست‌وجو کافه‌بازار خبر داد که به‌مرور زمان با افزوده شدن قابلیت‌های مختلف تجربه‌ی بهتری را به ارمغان خواهد آورد. 

تبلیغات در جستجو کافه‌بازار

یکی از مشکلات کسب‌و‌کار‌ها برای تبلیغات سرویس، عدم اطلاع از تمامی کلید‌واژه‌های حوزه‌ی خود است. کافه‌بازار برای حل این چالش کلیدواژه‌های متناسب با فعالیت اپلیکیشن را نیز پیشنهاد می‌دهد تا در صورت نیاز کاربر به ارایه‌ی قیمت برای تبلیغات حول آن‌ها نیز اقدام کند. کاربر همچنین به‌صورت‌ خودکار می‌تواند پیشنهاد قیمت روی سایر کلیدواژه‌ها را نیز قبول کند. همچنین قابلیت جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد داشت تا با تعیین مبلغی مشخص، روزانه حداکثر به میزان همان مبلغ تبلیغ خود را نمایش دهند و پس از اتمام شارژ، دیگر تا روز آینده در جستجوی کاربران اپلیکیشن تبلیغ نشود.

به‌گفته‌ی جوادی پنل کاربری جدید سرویس تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار اطلاعات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توان به میزان نصب، جستجوی کلیدواژه‌های Exact، جستجوی محبوب‌ترین کلیدواژه‌های Broad اشاره کرد. به‌زودی قابلیت‌های جدید دیگری نیز در این قسمت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا اطلاعات کامل‌تری از عملکرد کمپین‌های خود در اختیار داشته باشند.

کاربران می‌توانند از امکانات هسته‌ی پلتفرم تبلیغاتی کافه‌بازار از طریق سامانه مخصوص این شرکت و همچنین سامانه مخصوص تپسل بهره ببرند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات