اپل کد مدل های جدید مک بوک پرو و اپل واچ را در پایگاه EEC ثبت کرد

پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اپل کدها‌ی مربوط به مدل‌‌های جدید مک‌بوک پرو (‌احتمالا ۱۶ اینچی) و اپل واچ را در پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) ثبت کرد.
تبلیغات

اپل به‌تازگی کدهای دستگاه‌های مختلفی از جمله آیپد، اپل واچ و آیفون و حتی آیپاد لمسی را در پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) ثبت کرده‌ است. با وجود این بسیاری از کدهای ثبت‌شده مربوط به دستگاه‌های جدید نیستند، بلکه کوپرتینونشین‌ها تنها کدهای مربوط به دستگاه‌هایی که قرار است به‌روزرسانی دریافت کنند را در این پایگاه به ثبت رسانده‌اند. درنتیجه انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه‌ی نسخه‌‌های جدیدی از محصولات سخت‌افزاری کوپرتینویی‌ها با سیستم‌های عامل مربوطه ازجمله iOS 13 و macOS Catalina به بازار باشیم.

مک بوک پرو ۱۳ ۲۰۱۸ / Macbook Pro 13 2018

در بین کدهای ثبت‌شده، کدهایی مربوط به محصولات جدید ازجمله مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی به چشم می‌خورد. در سری محصولات مک اپل کد ۶ محصول جدید دیده می‌شود که عبارت‌اند از: A2141 ، A2147 ، A2158 ، A2179 ، A2182 و A2251. محتمل‌ترین پیش‌بینی این است که در این فهرست یکی از کدها مربوط به مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی که شایعه‌هایی در مورد آن منتشر شده، باشد. همچنین احتمال دارد شاهد عرضه‌ی مدل‌های قبلی مک‌بوک پرو با به‌روزرسانی‌های خوبی باشیم.

کوپرتینویی‌ها چهار کد نیز برای اپل واچ به‌ثبت رسانده‌اند که پیش از این کدها در فهرست دیگری دیده نشده‌اند: A2156 ، A2157 ، A2092 و A2093. متأسفانه، در پایگاه داده‌های EEC اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه‌های جدید اپل ارائه نشده است. درنتیجه مشخص نیست کدها مربوط به اپل واچ سری ۴ می‌شود یا اپل واچ سری ۵. پیش‌تر اخباری در مورد جنس بدنه‌ی اپل واچ منتشر شده بود و انتظار می‌رود اپل واچ سری ۵ با نمایشگر اولد و بدنه‌ی تیتانیومی معرفی شود

سایر مدل‌های اپل واچ که کدهای آن‌ها فهرست شده، اشاره به ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۳ و سری ۴ دارند. درنتیجه به‌نظر می‌رسد، کوپرتینویی‌ها قصد دارند برای فصل تعطیلات اپل واچ سری ۳ را نیز به بازار عرضه کنند. 

اپل

کدهای مربوط به گوشی هوشمند آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو نیز مجددا در پایگاه EEC ثبت شده‌اند. نخستین بار نام این گوشی‌های هوشمند در ماه مه در پایگاه EEC رویت شد. در آن مقطع زمانی گفته شده بود که گوشی‌های هوشمند جدید با سیستم‌عامل iOS 12 معرفی خواهند شد. اما آخرین اطلاعات ثبت شده حاکی از آن است که باید منتظر معرفی دستگاه‌های جدید با سیستم‌عامل iOS 13 باشیم. 

انتظار می‌رود اپل در تاریخ ۱۰ سپتامبر برابر با ۱۹ شهریورماه، گوشی هوشمند آیفون ۱۱ را به‌صورت رسمی رونمایی کند. البته تا این لحظه هنوز کوپرتینویی‌ها دعوت‌نامه‌ی رسمی رویداد رونمایی خود را ارسال نکرده‌اند. پیش‌تر گفته شده بود که احتمال دارد در رویداد رونمایی گوشی‌های هوشمند آیفون، اپل واچ جدید کوپرتینویی‌ها نیز معرفی شود. این احتمال وجود دارد اپل مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی خود را در این رویداد به‌نمایش بگذارد و شاید تصمیم بگیرد معرفی مک‌بوک پرو را به رویداد دیگری در ماه اکتبر موکول کند. گفتنی است در ماه ژوئیه، کوپرتینویی‌ها کد آیپد ۱۰.۲ اینچی را به فهرست محصولات خود در پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا اضافه کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات