احتمال معرفی ردمی نوت 8 در کنار ردمی TV در ۷ شهریور

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با انتشار تیزری از معرفی تلویزیون ۷۰ اینچی ردمی TV در ۷ شهریور خبر داد. آیا ردمی نوت ۸ نیز در این مراسم معرفی می‌شود؟
تبلیغات

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۹ اوت مصادف با ۷ شهریور از تلویزیون ۷۰ اینچی ردمی TV در چین رونمایی کند. این موضوع را لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل شرکت چینی با انتشار پوستری در صفحه‌ی ویبوی شیائومی اعلام کرده است.

در بخش کامنت‌ها، کاربری از آقای جون پرسیده است: «آیا هم‌زمان با ردمی TV شاهد رونمایی ردمی نوت ۸ نیز خواهیم بود؟» مدیرعامل شیائومی در پاسخ به این کاربر از ایموجی پسندیدن (لایک) استفاده کرده است. هرچند ایموجی لایک در پاسخ به پرسش یادشده، یک تأیید رسمی و قاطع به حساب نمی‌آید، اما قطعا نشانگر این است که سری نوت ۸ در دست توسعه است.

لی جون پیش از این، برخی از بخش‌های اصلی که شرکت برای سری نوت ۸ روی آن‌ها متمرکز شده است را اعلام کرده بود؛ این بخش‌ها شامل دوربین، عملکرد بهینه‌ی باتری و افزایش درصد نمایشگر به بدنه بودند.

شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی‌هایی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی کند؛ بنابراین، امکان دارد در یکی از گوشی‌های خانواده‌ی نوت ۸ شاهد استفاده از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی باشیم. شیائومی در سری ردمی نوت ۷ نیز از حسگرهایی رزولوشن بالا استفاده کرد و جالب است بدانید، چینی‌ها حسگرهای ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ را نیز در انحصار خود دارند و ممکن است به‌زودی شاهد یک گوشی پرچم‌دار از شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی باشیم.

Redmi TV

در خصوص ردمی تی‌وی، از جزئیات موجود در تیزر منتشرشده مشخص است که این تلویزیون نمایشگر ۷۰ اینچی خواهد داشت. رزولوشن تصویر این تلویزیون هنوز نامشخص است، اما با توجه به ابعاد نمایشگر احتمالا با یک تلویزیون با کیفیت تصویر 4K روبه‌رو خواهیم شد. پیش‌بینی می‌شود سیستم‌عامل این تلویزیون نیز مانند سایر تلویزیون‌های شیائومی PatchWall OS باشد و احتمالا یک نسخه‌ی ۴۰ اینچی از ردمی TV را نیز هم‌زمان با رونمایی از نسخه‌ی ۷۰ اینچی در هفتم شهریور مشاهده خواهیم کرد.

با نزدیک‌تر شدن به رویداد رونمایی مورد بحث، اخبار بیشتری در مورد محصولاتی که قرار است در آن معرفی شوند منتشر خواهد شد. پس برای اطلاع از جدیدترین اخبار با زومیت همراه باشید. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات