وانت ام‌ جی اکستندر معرفی شد

یک‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
ام جی به‌تازگی اکستندر، جدیدترین پیکاپ خود را با پیشرانه‌ی توربودیزل قدرتمند معرفی کرده است.
تبلیغات

پیکاپ ام‌جی اکستندر (Extender) به‌عنوان اولین خودرو دیفرانسیل‌عقب ام‌جی پس از توقف تولید رودستر TF، به‌تازگی در تایلند معرفی شده است. ظاهر ام‌جی اکستندر به پیکاپ مکسوس T70 شباهت دارد و نسخه‌ی بازنگری‌شده‌ی این وانت محسوب می‌شود.

وانت ام جی اکستندر

وانت مکسوس T70 هم برپایه‌ی وانت LDV T60 ساخته شده که در بازار استرالیا فروخته می‌شود. هر دو خودرو T70 و اکستندر، از جدیدترین پیشرانه‌ی توربودیزل گروه خودروسازی شانگهای (SAIC) بهره می‌برند. LDV، مکسوس، ام‌جی و Roewe، همگی زیرمجموعه‌ی گروه خودروسازی چینی سایک محسوب می‌شوند. تغییرات اعمال‌شده در اکستندر در مقایسه با وانت T70، به جلوپنجره و نشان جدید محدود می‌شود.

وانت ام جی اکستندر

وانت اکستندر ام‌جی در دو نوع چهاردر دوکابین و دودر تک‌کابین عرضه خواهد شد. ام‌جی اکستندر در بازار تایلند با پیشرانه‌ی دولیتری توربودیزل چهار سیلندر با ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۵ نیوتن‌متر گشتاور عرضه شده است. نسخه‌ی تویین‌توربوشارژ پیشرانه‌ی ذکرشده با ۲۱۴ اسب‌بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن‌متر گشتاور، فعلا برای وانت اکستندر در نظر گرفته نشده است.

وانت ام جی اکستندر

خریداران دو انتخاب جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی و خودکار را پیش‌ رو دارند. مدل‌های پایه‌ای ام‌جی اکستندر دیفرانسیل‌عقب هستند؛ در‌حالی‌که برای مدل‌های گران‌تر سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ در نظر گرفته شده است.

از تجهیزات سفارشی به‌کاررفته در وانت ام‌جی اکستندر می‌توان به هشدار انحراف از مسیر، چراغ‌های LED، صندلی‌های چرمی، پوشش مخصوص کابین، دوربین دنده‌عقب و سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۰ اینچی اشاره کرد.

 در سال جاری، ام‌جی افزون‌بر وانت اکستندر، ون V80 را هم در تایلند معرفی کرده است. در بازار تایلند، قیمت مدل تک‌کابین ام‌جی اکستندر ۱۷ هزار و ۶۴۸ دلار و قیمت مدل دوکابین آن ۲۳ هزار و ۷۵۸ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات