سامسونگ گلکسی تب S6، اولین تبلت بهره‌مند از فناوری +HDR10

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی تب S6، به اولین تبلت دارای استاندارد تصویر +HDR10 تبدیل شده است و از فناوری بهبود پویای تصویر بهره می‌برد.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی از گلکسی Tab S6 به‌عنوان پرچم‌دار جدید تبلت‌های خود، رونمایی کرده است. این تبلت برخلاف مدل‌های قبلی که از SoC‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کردند، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. سامسونگ در مراسم معارفه‌ی اولیه‌ی تبلت گلکسی تب S6، از انتشار یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تبلت جدید خود امتناع کرد. گلکسی Tab S6 اکنون از نمایشگر اعتبارسنجی‌شده در رده‌ی +HDR10 بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی تب S6

علاوه‌بر این، سامسونگ گلکسی تب S6 اولین تبلتی محسوب می‌‌شود که از نمایشگری با کیفیت یاد‌شده استفاده می‌کند. به‌منظور گرامیداشت این دستاورد، سامسونگ کنفرانس‌های مطبوعاتی جداگانه‌ای را درنظر گرفته است. به‌گفته‌ی سامسونگ، گلکسی تب S6 پس از سپری کردن آزمایش‌های متعدد کیفیت، موفق به کسب درجه‌ی ارزشیابی +HDR10 شده است. اگر برایتان سؤال پیش آمده است که تفاوت استاندارد +HDR10 با HDR10 در چیست، باید در پاسخ بگوییم استاندارد +HDR10 شناسایی درجه‌ی تیرگی رنگ در هر صحنه را درنظر می‌گیرد و به‌صورت مداوم به بهبود رنگ در هر صحنه می‌پردازد.

سامسونگ گلکسی تب S6

برخلاف ذات ایستای HDR10، نتایج به‌دست آمده در HDR10+ چشم‌گیرتر، با رنگ‌هایی غنی‌تر و زنده‌تر و نیز جزئیات سایه روشن‌ بیشتر خواهد بود. اگر درک این مسائل برای شما مبهم است، هم‌اکنون می‌توانید با مشاهده‌ی فیلم‌های مخصوص در اپلیکیشن آمازون پرایم، به‌ تفاوت درجه‌ی ارزشیابی جدید پی ببرید. از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، گلکسی S10 و به‌تازگی گلکسی نوت ۱۰، موفق به دریافت اعتبارسنجی HDR10+ شده‌اند.

با تمام ویژگی‌های مثبت تبلت جدید سامسونگ، این سؤال پیش می‌آید که در دوره‌ی فعلی بازار تبلت‌ها، آیا گلکسی تب S6 خریداران را متقاعد خواهد کرد یا خیر. تبلت‌ها امروزه به سخت‌افزارهای روبه انقراض تشبیه می‌شوند؛ اما سامسونگ هم‌چنان مشغول بهبود تبلت‌های خود است و این بار، از بهترین مشخصات ممکن برای پرچم‌دار جدید تبلت‌های خود استفاده کرده است.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی و تبلت سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات