سامسونگ بازنگری در طراحی گلکسی فولد را به‌ پایان رسانده است

جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر منتظر گوشی تاشدنی سامسونگ هستید، بلومبرگ خبر خوشی برای شما دارد.
تبلیغات

طراحی گلکسی فولد، نخستین گوشی تاشدنی سامسونگ با حرف‌وحدیث‌ بسیاری همراه بود و حواشی بسیاری برای این شرکت به وجود آورد تا جایی که کره‌ای‌ها تصمیم به طراحی مجدد آن گرفتند.

مقاومت کم گوشی تاشدنی سامسونگ ازجمله مشکلاتی بود که بسیاری به آن ایراد گرفته بودند؛ ایرادی که براساس گزارش اخیر بلومبرگ به‌نقل از منابع ناشناس، پس از گذشت تنها دو ماه، در بازنگری طراحی دستگاه از سوی سامسونگ مرتفع شده است.

گلکسی فولد / Galaxy Fold

در نسخه‌ی بازنگری‌شده‌ی گلکسی فولد، اکنون پوشش محافظ، تمام سطح نمایشگر را می‌پوشاند و در لبه‌ها به‌زیر حاشیه‌های نمایشگر کشیده می‌شود تا بدین ترتیب کاربران امکان کندن آن را نداشته باشند و از شدت تاشدگی در میانه‌ی صفحه‌نمایش کاسته شود. از سوی دیگر، مکانیزم لولا به‌گونه‌ای تغییر یافته که اکنون کاملا با نمایشگر هم‌سطح است و حین بازشدن دستگاه، به‌کشیده‌شدن پوشش محافظ کمک می‌کند.

چنانچه به‌خاطر داشته باشید، گوشی تاشدنی ۲ هزار دلاری سامسونگ باید هم‌اکنون در بازارهای جهانی عرضه می‌شد؛ اما پس از آنکه در ماه آوریل نسخه‌های مورد بررسی گلکسی فولد دچار مشکلی شدند، سامسونگ عرضه‌ی این محصول را به‌تعویق انداخت.

گلکسی فولد / Galaxy Fold

چنانچه گزارش بلومبرگ صحت داشته باشد تا زمان ارسال قطعات اصلاح‌شده به ویتنام برای آغاز تولید انبوه، نمی‌توان انتظار داشت که کره‌ای‌ها تاریخ دقیق عرضه‌ را برای محصول حاشیه‌سازشان اعلام کنند. سامسونگ فبلت گلکسی نوت ۱۰ را ۷ اوت (۱۶ مرداد) طی رویداد آنپکد در بروکلین رونمایی می‌کند؛ اما براساس اعلام منبع بلومبرگ، در این رویداد اشاره‌ای به زمان عرضه‌ی گلکسی فولد نخواهد شد. هم‌اکنون تنها می‌دانیم که باید برای عرضه‌ی دستگاه در فصل تابستان آماده باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات