عملکرد دیدنی فورد F-150 برقی؛ کشیدن ۴۵۳ تن واگن قطار

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وانت الکتریکی فورد F-150 موفق شد رکورد حمل وزن بیش از ۴۵۳ تن را ثبت کند.
تبلیغات

به‌لطف ویدئو تبلیغاتی جدید شرکت فورد، هم‌اکنون اطلاعات جدیدی از وانت F-150 الکتریکی دراختیار داریم. در این ویدئویی که به‌تازگی منتشر‌ شده است، وانت الکتریکی F-150 چند واگن قطار باری را حمل می‌کند. 

وانت فورد F-150 الکتریکی

در ویدئو تبلیغاتی فورد، ابتدا مالکان نسل‌های مختلف وانت و شاسی‌بلند سری F نشان داده می‌شوند که سر صحنه حاضر هستند. سپس، لیندا ژانگ، مهندس ارشد پروژه‌ی تولید فورد F-150 الکتریکی، موضوع را برای آن‌ها شرح می‌دهد و برچسب وانت تمام‌الکتریکی نمایان می‌شود و طرفداران را شوکه می‌کند. در ابتدا، وانت فورد F-150 الکتریکی باید ۱۰ واگن باری خالی را به مسافت ۳۰۴ متر حمل کند. در طول این مسافت، ۴۲ وانت F-150 قرار دارد که نمایانگر ۴۲ سال تولید این خودرو پرافتخار است.

وانت فورد F-150 الکتریکی

فورد F-150 الکتریکی به‌راحتی از پس حمل ۱۰ واگن سنگین‌وزن برمی‌آید که درمجموع بیش از ۴۵۳ تن وزن دارند. پس از انجام اولین مرحله‌ی حمل، ژانگ پیشنهاد بارگیری ۴۲ وانت به‌داخل واگن‌ها و سپس کشیدن واگن‌ها به‌وسیله‌ی وانت الکتریکی فورد را می‌دهد. پس از بارگیری، خودرو برای دومین مرحله از حمل بار آماده می‌شود که وزنی بیش از ۵۶۶ تن دارد.

وانت الکتریکی F-150 این‌بار هم در کشیدن ۱۰ واگن با مجموع ۴۲ خودرو موفق می‌شود رکوردی جدید برای قابلیت کشش را ثبت کند. شایان ذکر است این ویدئو، تنها تبلیغ نسخه‌ی برقی F-150 است؛ بنابراین، احتمالا مدل تولیدی و نهایی چنین عملکردی نخواهد داشت. شرکت فورد قصد دارد مدل هیبریدی از وانت F-150 را در سال ۲۰۲۰ معرفی کند. پس از معرفی این مدل، مدل تمام‌الکتریکی این وانت هم به‌بازار عرضه می‌شود.

وانت فورد F-150 الکتریکی

پیش از فورد F-150 تمام‌الکتریکی، حمل هواپیمای بوئینگ به‌وسیله‌ی مینی الکتریکی، حمل شاتل فضایی به‌وسیله‌ی وانت تویوتا تاندرا، حمل ایرباس A380 به‌وسیله‌ی پورشه کاین توربو و ... را هم مشاهده کرده بودیم؛ اما وانت الکتریکی F-150 پیش از معرفی رسمی، توقعات بسیاری از طرفداران دوآتشه‌ی مدل بنزینی این وانت را هم برآورده‌ کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات