پنل خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی و سامانه ملی فرزندخواندگی رونمایی شد

دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
در آخرین روز از نمایشگاه الکامپ، دو سامانه‌ی جدید سازمان بهزیستی با حضور وحید قبادی دانا، رئیس این سازمان رونمایی شد.
تبلیغات

در حاشیه‌ی برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ و در آخرین روز فعالیت این نمایشگاه، ریس سازمان بهزیستی کل کشور، با حضور در نشست خبری الکامپ از دو سامانه‌ی جدید این مرکز رونمایی کرد. 

ابتدا از سامانه خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی در مراسمی با حضور رئیس سازمان بهزیستی در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد. وحید قبادی دانا در یک نشست خبری با اشاره به راه‌اندازی این سامانه گفت:

در این پنل اطلاعات ۷.۵ میلیون نفر از خدمت‌گیرندگان بهزیستی از سال ۹۱ تاکنون موجود است. افراد با کدملی، شماره تلفن و سال تولد می‌توانند به این سامانه دسترسی پیدا کنند. همچنین اطلاعات دریافت‌های مالی در این سامانه قرار دارد و مراجعین، افراد تحت پوشش و مددجویان از نحوه تخصیص کمک‌ها مطلع می‌شوند و می‌توانند مراحل بعدی کمک‌ها را پیگیری کنند.

به گفته وی، در این سامانه اطلاعات ۲۲ هزار قرارداد و توافقنامه بهزیستی با دیگر دستگاه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی، اطلاعات پیمانکاران و ۴۴ هزار مجموعه تحت پوشش بهزیستی قرار دارد. این سامانه به آدرس shafaf.behzisti.ir در دسترس است.

بهزیستی

همچنین در مراسم دیگری از سامانه‌ی ملی فرزندخواندگی رونمایی شد. این سامانه‌ی ملی برای تسهیل ارتباط میان متقاضیان فرزندخواندگی و فرزندان ایجاد شده است. به گفته قبادی دانا، تسهیل ارتباط میان متقاضیان فرزندخواندگی و فرزندان از اهداف این سامانه است.

وی در رابطه با این سامانه گفت:

اطلاعات فرزندان در این سامانه ارائه می‌شود. با راه‌اندازی این سامانه متقاضیان فرزندخواندگی می‌توانند اطلاعات فرزندان را در این سامانه ببینند و برای فرزندخواندگی درخواست دهند.

در آخر قبادی دانا اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی سامانه‌ی مورد ذکر، مراکز نگه‌داری فرزندان کوچک و کوچک‌تر شود و در آینده هیچ فرزند بی‌سرپرست یا بدسرپرستی در مکانی غیر از خانواده نگه‌داری نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات