مدیرعامل خاورمیانه ال‌ جی: به حضور پررنگ خود در بازار ایران ادامه می‌دهیم

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
جیمز لی از برنامه‌های ال‌جی برای ادامه‌ی حضور در بازار ایران و اهمیت آن گفت.
تبلیغات

ال‌جی یکی از برند‌های فعال و قدیمی حاضر در بازار ایران است که سبد گسترده‌ای از محصولات خود را در کشور تولید و عرضه می‌کند. ایران پیش از تحریم‌های اخیر، با اختلاف درخورتوجهی بازار بزرگ‌تری برای محصولات ال‌جی در مقایسه با سایر کشور‌های خاورمیانه و آفریقا بوده است.

با وجود تحریم و برخی مشکلات موجود برای شرکت‌های خارجی حاضر در ایران، مدیرعامل خاورمیانه و آفریقا ال‌جی در رویداد معرفی تجهیزات سرمایشی این شرکت در شهر دبی، از اهمیت فراوان بازار ایران و ادامه‌ی حضور در آن خبر داد. جیمز لی در این رویداد و پس از ارائه‌ی برنامه‌های ال‌جی برای عرضه‌ی تجهیزات نوین تهویه‌ی مطبوع در بازار‌های خاورمیانه و آفریقا با توجه به شرایط آب‌و‌هوایی منطقه، شرایط بازار ایران و هدف خود برای استمرار حضور در کشورمان با توجه به تحریم‌ها را تشریح. وی دراین‌باره گفت:

ما ۲۵ سال است که در بازار ایران حضور داریم و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در آن کرده‌ایم. حضور در این بازار از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است؛ به‌ همین دلیل حتی با توجه به تحریم‌ها، شبکه‌ی خود را در ایران حفظ می‌کنیم. تیم فروش و پشتیبانی ما همچنان در ایران و با همکاری شرکت گلدیران فعال خواهد بود. من از بهبود شرایط در آینده و حل مشکلات فعلی، اطمینان دارم. در حال حاضر، برای فروش با برخی مشکلات مواجه هستیم؛ اما صبر خواهیم کرد تا مشکلات موجود حل شوند.
جیمز لی مدیر عامل خاورمیانه ال جی LG

جیمز لی در ادامه و در پاسخ به سؤال شرایط قاچاق کالا به ایران و اقدامات ال‌جی برای جلوگیری از آن گفت:

از سال گذشته، تلاش زیادی برای جلوگیری از واردات غیرقانونی کالاهای ال‌جی به ایران کرده‌ایم. همواره می‌کوشیم محصولاتمان فقط ازطریق نماینده‌ی رسمی در ایران عرضه شود تا با ارائه‌ی خدمات مناسب، تجربه‌ی مدنظر ما برای کاربران به ارمغان بیاید. 

ال‌جی بخشی از محصولات خانگی خود اعم از ماشین لباسشویی و تلویزیون و اخیرا مایکروفر را در داخل ایران تولید می‌کند. جیمز لی درباره‌ی برنامه‌ی ال‌جی برای تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی در ایران گفت:

در حال حاضر با توجه به نبود الزام برای تولید این دسته از محصولات در ایران به‌منظور عرضه‌ی آن‌ها، برنامه‌ای برای تولید دستگاه‌های حوزه‌ی تهویه‌ی مطبوع در داخل ایران نداریم. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات