می بند 4 شیائومی در کمتر از ده روز فروش میلیونی را تجربه کرد

دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
سری جدید دست‌بندهای مبتنی‌بر سلامت شیائومی با استقبال فوق‌العاده‌ی مشتری‌های چینی مواجه شده است.
تبلیغات

شیائومی اوایل ماه جاری میلادی دست‌بند سری می بند ۴ را با صفحه‌ی رنگی و قابلیت‌های بسیار بیشتر نسبت به سری‌های قبل وارد بازار چین کرد. براساس گزارش رسانه‌های چینی، این محصول با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و در هشت روز اول توزیع بیشتر از یک میلیون دستگاه از آن فروخته شده است.

می بند ۴ در حال حاضر فقط در چین فروخته می‌شود و مشتری‌های اروپایی باید تا ۲۶ ژوئن برای خرید آن صبر کنند.

mi band 4 / می بند 4

شیائومی اعلام کرده در هر ثانیه بیشتر از ۵ هزار درخواست خرید می بند ۴ از خارج چین ثبت می‌کند. این یک رکورد برای محصولات پوشیدنی در تاریخ شیائومی به شمار می‌رود.

شیائومی می بند ۴ با صفحه‌ی OLED بزرگ‌تر نسبت به سری‌های قبل وارد بازار شده است. صفحه‌نمایش این محصول با شیشه‌ی ۲/۵ بعدی (2.5D)، وضوح بیشتری هم نسبت به محصولات قبلی دارد. شیائومی قول داده می بند ۴ بیین ۱۵ تا ۲۰ روز باتری نگه دارد؛ این به‌معنی بالاترین طول عمر باتری بین محصولات پوشیدنی هم‌رده است.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع ساعت‌ها و دست‌بندهای شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع محصولات پوشیدنی شیائومی و امیزفیت درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات