عملکرد روبه‌رشد همکاران سیستم در سال ۹۷ با عبور از مرز ۵۲ هزار مشتری

یک‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مجمع عمومی سالانه‌ی همکاران سیستم روز چهارشنبه ۸خرداد در مرکز مطالعات بهره‌وری منابع انسانی این مجموعه برگزار شد. در این مجمع، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره همکاران سیستم پاسخ‌گوی پرسش‌های سهام‌داران درباره‌ی اقدامات انجام‌شده‌ و چشم‌‌انداز آتی شرکت بودند.
تبلیغات

فرید فولادی، مدیرعامل جدید همکاران سیستم، در جمع سهام‌داران عملکرد سال گذشته‌ی شرکت از نگاه آمار و ارقام را بیان کرد. او با تشریح عملکرد موفق همکاران سیستم در شرایط اقتصادی سال ۱۳۹۷، به افزوده‌شدن بیش از ۶ هزار مشتری و ارتقای ۳۰ رتبه‌ای در جمع ۵۰۰ شرکت برتر کشور اشاره کرد و گفت:

همکاران سیستم همراه و شریک تجاری کسب‌وکارها است و همواره با عرضه‌ی راهکارهای خود در پایداری و توسعه‌ی صنایع مهم کشور سهیم بوده است. در شرایط دشوار اقتصادی، راهکارهای ما به بهینه‌ترشدن عملکرد کسب‌وکارها کمک می‌کنند.

فولادی درادامه با اشاره به رشد ۱۰ درصدی سهم بازار همکاران سیستم در صنعت پتروشیمی و شرکت‌های برتر کشور، اعلام کرد تعداد مشتریان همکاران سیستم از مرز ۵۲ هزار مشتری گذشته است. همچنین، وی به رشد ۹۰ درصدی اجرای پروژه‌های بزرگ اشاره کرد و آن را مزیت رقابتی همکاران سیستم دانست.

به‌گفته‌ی فولادی، سال گذشته همکاران سیستم یکی از بهترین سال‌های خود را ازنظر توسعه‌ی کسب‌وکار و رشد و سودآوری رقم زده است. مدیرعامل همکاران سیستم دلایل این موفقیت را تصمیمات درست هیئت‌مدیره و تلاش جمعی همکارانی‌ها و استقبال بازار عنوان کرد.

دستاوردهای سال ۱۳۹۷

  • پیوستن بیش از ۶ هزار مشتری جدید به همکاران سیستم
  • ارتقای ۳۰ رتبه‌ای همکاران سیستم در جدول ۵۰۰ شرکت برتر ایران
  • رشد ۹۰ درصدی در اجرای پروژه‌های بزرگ کشور
  • رشد ۱۰ درصدی سهم بازار در صنعت پتروشیمی

پیش‌گامی در عرضه‌ی راهکارهای سازمانی ERP بر بستر رایانش ابری

فولادی درادامه به رشد هفت‌برابری فروش «راهکاران ابری» (ERP) بر بستر رایانش ابری همکاران سیستم اشاره کرد و افزود:

با عرضه‌ی راهکاران ابری توانسته‌ایم میزان پاسخ‌گویی به نیازهای کسب‌وکارهای متوسط را افزایش دهیم. شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از راهکاران ابری هزینه‌های استفاده و نگه‌داری نرم‌افزار را کاهش دهند و هم‌زمان سبدمحصولی کارآمدی دراختیار بگیرند و در هرزمان و هرمکان به اطلاعات موردنیازشان دسترسی داشته باشند.

به‌گفته فولادی، تمرکز و استراتژی اصلی شرکت توسعه‌ی فراگیر راهکاران ابری برای همه‌ی صنایع تا سال ۱۴۰۰ است.

همکاران سیستم

فرایار راهکاران؛ ابزاری قدرتمند برای توسعه‌ی بازار

فولادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به افزایش سهم‌ ابزار مدیریت فرایندهای کسب‌وکار «فرایار راهکاران» و فعالیت‌های انجام‌شده در این بخش اشاره کرد. بنابر اعلام او، به‌کمک فرایار امکان متناسب‌‌سازی ERP راهکاران براساس فر‌ایندهای دلخواه شرکت‌ها و مطابق با الگوهای صنعت آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین، از آماده‌سازی فرایندها و زیرساخت محصولی و بستری برای عرضه‌ی محصولات تولیدشده و نیز توسعه‌ی سیستم‌ها به‌وسیله‌ی شرکای تجاری در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

وی افزود:

در نظر داریم شبکه‌ی‌ فعالی از شرکای تجاری برای توسعه‌ی محصول ایجاد کنیم و با استفاده از بازوی شبکه‌ی بیرونی درکنار تولید داخلی، ظرفیت و سرعت پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان را افزایش دهیم.

گسترش فعالیت در بازارهای تخصصی

مدیرعامل همکاران سیستم درادامه روند روبه‌رشد صنعت خرده‌فروشی و اهمیت آن در کشور را تشریح کرد و ظرفیت‌های این بازار را برای همکاران سیستم برشمرد. فولادی گفت:

راهکار خرده‌فروشی راهکاران همکاران سیستم که براساس شناخت دقیق نیازهای این صنعت عرضه شده، به‌خوبی نیازها و فرایندهای کسب‌وکارهای فعال در این بخش از بازار را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش سهم بازار شرکت در صنعت پخش و اهمیت استراتژیک آن برای همکاران سیستم گفت:

در سال گذشته، موفق شدیم نیازهای شرکت‌های بزرگ صنعت پخش را پوشش دهیم و در سال جاری نیز، برای شرکت‌های دارویی راهکار خاص عرضه می‌کنیم.

افزون‌براین، فرید فولادی به ضرورت ایجاد تمرکز در دستگاه‌های دولتی در بخش فناوری اطلاعات و نیاز به راهکارهای نرم‌افزاری هم‌سو با این رویکرد اشاره کرد و از عرضه‌ی راهکاری برای مدیریت متمرکز سازمان‌های دولتی در ابعاد ملی خبر داد.

در بخش پرسش‌وپاسخ مجمع عمومی همکاران سیستم نیز سهام‌داران پرسش‌های دقیقی مطرح کردند که بیانگر علاقه‌مندی آنان به کسب‌وکار همکاران سیستم و شناخت کاملشان از آن است.

در این جلسه که با حضور ۱۴۶ نفر سهام‌دار با مالکیت ۸۸ درصدی سهام شرکت، نمایندگان سازمان بورس و مؤسسه‌ی حسابرسی نوین‌نگرمانا برگزار شد، پیشنهاد هیئت‌مدیره مبنی‌بر توزیع ۶۰۰ ریال سود نقدی به‌ازای هر سهم به‌تصویب رسید که از ۲۳خرداد دریافت‌شدنی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات