دنبال هتل پنج ستاره در تهران هستید؟

پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در این مطلب، چند هتل پنج ستاره خوب در تهران را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.
تبلیغات

هتل‌های پنج ستاره تهران معمولا هتل‌های مجهز و باامکاناتی هستند و توقعات مسافران را برآورده می‌کنند. بااین‌حال، به‌دلیل تعداد بسیار زیاد هتل‌ها در پایتخت بهتر است پیش از سفر و رزرو هتل، کمی تحقیق کنید.

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران، هتل اسپیناس خلیج فارس است. این هتل پنج ستاره نوساز است و امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری مثل مجموعه بدن‌سازی و ماساژ، استخر و سونا دارد. رستوران‌های این هتل نیز متنوع هستند و رستوران فرانسوی، تایلندی و مدیترانه‌ای دارد. هتل اسپیناس خلیج فارس یک رستوران سنتی نیز دارد که در ساختش از معماری سنتی یزد الهام گرفته شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نیز امکاناتی کامل دارند.

هتل اسپیناس خلیج فارس در بولوار کشاورز تهران قرار دارد. کشاورز یکی از زیباترین خیابان‌های تهران است و پیاده‌روی در آن بسیار لذت‌بخش. همچنین این خیابان در بخش مرکزی شهر است و به همین دلیل دسترسی مناسبی به مناطق دیگر دارد. پارک لاله و موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، میدان ولیعصر، خیابان کریم‌خان و خیابان انقلاب نیز به این هتل خیلی نزدیک هستند.

هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل اسپیناس خلیج فارس تهران ۶۹۰ هزار تومان است. گران‌ترین واحد اقامتی این هتل سوئیت یک خوابه و دو تخته اسپیناس است که برای رزروش باید ۶ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان بپردازید.

هتل پارسیان استقلال تهران

اسنپ تریپ

بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره تهران، هتل پارسیان استقلال است. این هتل پیش از انقلاب با نام هتل رویال هیلتون فعالیت می‌کرده است و بیش از ۵۰ سال سابقه دارد. هتل پارسیان استقلال تهران که یکی از بهترین هتل‌های پایتخت است، دو برج شرقی و غربی دارد که امکناتی متنوع مثل انواع رستوران و کافه، فروشگاه و مغازه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر و ماساژ و گالری هنری دارد.

این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر واقع شده است وهم به اتوبان چمران دستری دارد و هم خیابان ولیعصر. از هتل پارسیان استقلال می‌توانید پیاده به تجریش بروید یا اینکه خیابان ولیعصر را به سمت پایین بروید و به جاهایی مثل پارک ملت و مراکز خرید برسید. فاصله هتل از نمایشگاه بین‌المللی تهران و صداوسیما نیز کم است.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان استقلال تهران تنوع بسیار و امکانات بالایی دارند. هزینه رزرو اتاق یک تخته در برج غربی هتل ۵۳۰ هزار تومان و در برج شرقی ۶۶۵ هزار تومان است. سوئیت دو تخته رویال در برج شرقی گران‌ترین واحد اقامتی هتل استقلال است که برای رزروش باید ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان بپردازید.

هتل هما تهران

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره خوب در تهران، هتل هما است. این هتل نیز هتلی باسابقه و قدیمی است که در سال ۱۳۵۱ تأسیس شده است. هتل هما امکانات تفریحی مثل سالن ورزشی، استخر و سونا و امکانات ماساژ دارد. کافه و رستوران این هتل که منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی دارند نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هتل هما در نزدیکی میدان ونک قرار گرفته که از میدان‌های مهم پایتخت است. با اقامت در این هتل، دسترسی آسانی به خیابان ولیعصر دارید و می‌توانید در این خیابان پیاده‌روی کنید و به پارک ملت، پارک ساعی و موزه‌هایی مثل تماشاگه راز و موزه پول بروید.

هتل هما نسبت‌به دو هتل قبلی ارزان‌تر است. هزینه رزرو سوئیت یک خوابه و دو تخته جونیور در این هتل ۵۰۰ هزار تومان است. برای رزرو اتاق دو تخته تویین و دابل نیز باید ۵۵ هزار تومان بپردازید. گران‌ترین واحد اقامتی هتل هما تهران، سوئیت یک خوابه دوتخته هما کلاس است که برای رزورش باید ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات