گوشی سامسونگ گلکسی A10e با تراشه‌ی اکسینوس و ۲ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند گلکسی A10e سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. این محصول به دو گیگابایت رم مجهز شده است و از تراشه‌ی اکسینوس بهره می‌برد.
تبلیغات

سامسونگ امسال مدل e برخی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی خود را معرفی کرده است. گلکسی S10e ارزان‌قیمت‌ترین مدل گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس ۱۰ این شرکت است. این غول کره‌ای همچنین گوشی گلکسی A20e را هم معرفی کرده که درواقع مدل ارزان‌تر گوشی سامسونگ گلکسی A20 استاندارد است. حال به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال کار روی گوشی هوشمند دیگری به‌نام گلکسی A10e است. این محصول قبلا گواهی اتحادیه‌ی وای‌فای و FCC را دریافت کرده است. این یعنی گوشی هوشمند مورد اشاره که با شناسه‌ی مدل SM-A102U شناخته می‌شود احتمالا به‌زودی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد. 

تست گوشی‌های هوشمند پیش از معرفی رسمی یک امر مرسوم است و حالا گلکسی A10e نیز در بانک اطلاعاتی آنلاین بنجمارک معروف گیک‌بنچ رویت شده است. امتیاز ثبت شده برای این مدل با امتیاز ثبت شده برای سایر مدل‌های گوشی‌های سری سامسونگ A10 تقریبا برابر است. امتیاز ثبت شده برای گلکسی A10e در گیک‌بنچ در حالت عملکرد تک‌هسته‌ای ۱۱۶۳ و در حالت عملکرد چندهسته‌ای ۳۵۸۱ است.

گلکسی A10e

در بخش اطلاعات سیستمی موجود در فهرست وب‌سایت گیک‌بنچ نوشته شده که گلکسی A10e از تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۸۵ بهره می‌برد. فرکانس کاری هسته‌های این پردازنده نیز روی ۱.۳۵ گیگاهرتز تنظیم شده و این در حالی است که فرکانس کاری هسته‌های پردازنده‌ی گلکسی A10 یعنی اکسینوس ۷۸۸۴ فرکانس کاری بالاتری دارند.

بنابراین با درنظر داشتن این نکته این احتمال وجود دارد که گلکسی A10e نیز به‌جای تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۸۵ به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۸۴ مجهز شده باشد زیرا در منطقی است که معمولا پردازنده‌ی مورد استفاده در مدل‌های e گوشی‌های گلکسی نسبت به مدل استاندارد ضعیف‌تر باشند.

گوشی‌ هوشمند مورد بحث همچنین به دو گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده که از این بابت به مدل استاندارد سامسونگ A10 شباهت دارد. باتوجه‌به مشخصات ذکر شده برای گلکسی A10e، جای تعجب وجود دارد که فرق اساسی این مدل با مدل استاندارد محصول یاد شده چیست و سامسونگ چگونه این مدل را با قیمتی پایین‌تر به بازار عرضه خواهد کرد. البته شاید صفحه‌نمایش گلکسی A10e نسبت به مدل اصلی این محصول کوچک‌تر باشد یا سامسونگ از یک باتری کوچک‌تر در این دستگاه استفاده کرده باشد. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا مدل ارزان‌قیمت گلکسی A10 نیز همانند این محصول با اندروید ۹ پای به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت گوشی A70، گوشی سامسونگ A51، سامسونگ A30 و A40 و دیگر محصولات میان‌رده‌ی سامسونگ به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ همچنین مقایسه‌‌‌ی انواع گوشی، مشخصات فنی دقیق و بستری برای طرح سوالات شما در مورد محصولات در این بخش در دسترس شما است.

نظر شما در مورد گلکسی A10e چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات