اولین ویدیوی رسمی از فصل ۲۷ تاپ گیر منتشر شد

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در تریلر جدید فصل ۲۷ تاپ‌گیر، بخش‌هایی از ماجراجویی‌های دو مجری تازه‌وارد نمایش داده می‌شود.
تبلیغات

شبکه‌ی تلویزیونی BBC تریلر جدیدی از فصل ۲۷ برنامه‌ی تاپ‌گیر (Top Gear) منتشر کرد. در فصل ۲۷ تاپ‌گیر، دو مجری جدید به برنامه اضافه می‌شوند تا علاقه‌مندان با یک تیم کاملا‌ً بریتانیایی روبه‌رو شوند.

پدی مک‌گینس و اندرو فِلینتاف، جدیدترین اعضای خانواده‌ی تاپ‌گیر هستند که جای خالی مت لِبلانک و روری رید را پُر خواهند کرد؛ مسئولیت اجرای اصلی تاپ‌گیر برعهده‌ی کریس هریس خواهد بود. تاپ‌گیر همیشه با شعار تغییرات جدید و قالب همیشگی پخش می‌شود، اما نمی‌توان انکار کرد که مجری‌های جدید تا امروز نتوانسته‌اند شخصیت‌ها و فضایی را که جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی در طول سال‌های گذشته در این برنامه شکل داده‌اند، دوباره پیاده کنند.

Top Gear

در فصل ۲۷، کریس هریس، سخنگوی اصلی بخش فنی خودروهای برنامه است و دو مجری دیگر نقشی کمکی در جذاب کردن ماجراجویی‌ها و سفرها خواهند داشت. اما در تیزر ویدیویی چه خبر است؟ براساس چیزی که می‌بینیم، همان فرمول همیشگی شامل سفرهای ماجراجویانه، بررسی خودروهای جدید با چاشنی طنز و حرکات نمایشی هریس با مدل‌های مختلف است. در این ویدیوی کوتاه، خودروهای مک‌لارن و فراری درکنار شاسی‌بلند، خودروی فرمول یک لوتوس، استیگ و سابین اشمیتز متخصص نوربرگ‌رینگ مشخص است. براساس تصاویر و ویدیوها، قالب اصلی تاپ‌گیر همان رویکرد سال ۲۰۰۲ تا امروز است؛ اما باید دید که طرفداران باز هم با دو مجری جدید مخالف هستند یا نه. پس از منتشر شدن خبر پیوستن مک‌گینس و فلینتاف به تاپ‌گیر، بسیاری از علاقه‌مندان قدیمی تاپ‌گیر از BBC درخواست کردند تا تولید این برنامه را متوقف کند.

بر کسی پوشیده نیست که ترکیب کلارکسون، هموند و مِی، تاپ‌گیر را به شهرت جهانی رساند. پس از ماجرای جدایی این سه نفر، تاپ‌گیر جدید با کریس اوانز، مت بلانک، کریس هریس و روری رید تولید شد که البته تنها یک فصل دوام آورد. پس از کنار گذاشتن اوانز از برنامه و شکل گرفتن ترکیب سه مجری، سال گذشته مت لبلانک اعلام کرد پس از فصل ۲۶ با اجرای تاپ‌گیر خداحافظی می‌کند. در فصل جدید، هریس درکنار دو فردی قرار گرفته است که سابقه‌ای در برنامه‌های مرتبط با خودرو ندارند؛ از طرفی روری رید هم تنها در برنامه‌ی پشت صحنه حاضر خواهد شد.

باید دید که تاپ‌گیر ۲۷ در تابستان امسال، به‌ویژه با پایان تولید گرندتور (The Grand Tour) در استودیو، چه عملکردی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات