بازرگانی 414؛ چگونه کابل و شارژر اورجینال موبایل را تشخیص دهیم و خریداری کنیم؟

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از دغدغه‌­های کاربران موبایل که امروزه تمام افراد را شامل می‌­شود، این است که چگونه کابل وشارژر و لوازم جانبی اورجینال موبایل را تشخیص بدهند؟
تبلیغات

بعد از اختراع تلفن و پس از تولید انبوه این وسیله‌ی بسیار کارامد و دوست‌داشتنی، شرکت‌ها تا سال‌ها روی کیفیت صدا و زیبایی و طراحی آن کار می‌کردند ولی بعدها به این فکر افتادند که چقدر بهتر می‌­شد اگر زمان مکالمه نیاز به نشستن و ایستادن (ثابت ماندن در یک محل) از بین می‌رفت؛ درنتیجه بعدها تلفن‌­های بی‌سیم کم‌کم پا به عرصه گذاشتند و با اسقبال روبه­‌رو شدند.

از آنجا که انسان همواره پس از مرتفع شدن خواسته­‌هایش در پی خواسته­‌ها و نیازهای جدید می‌رود، فلسفه تولید و اختراع موبایل پیش کشیده شد؛ به این شکل که همه فکر کردند اگر در هرجایی بخواهند، بتوانند افراد مورد نظر را در درسترس داشته باشند. این شد که موبایل­‌ها یا تلفن­‌های همراه پدیدار شدند و مورد استقبال همگان قرار گرفتند.

اما با گذشت زمان، موبایل­‌ها دیگر صرفا وسیله‌ی ارتباطی به حساب نمی‌آیند و کم‌کم زندگی بدون موبایل غیرممکن شده است؛ به‌طوری‌که اکنون اعلام می‌کنند بیشتر افراد از گم‌شدن موبایل‌شان زودتر از گم‌شدن فرزندنشان اطلاع پیدا می‌­کنند.

امروزه موبایل‌­ها دستیاران تمام‌عیار و دوستان ما به حساب می­‌آیند. ازاین­‌رو، لوازم جانبی موبایل نیز برای‌مان بسیار مهم و کاربردی شده‌­اند.

از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل می‌­توان به تأمین‌کنندگان باتری یعنی کابل و شارژرها اشاره کرد.

شارژر و کابل­‌ها بسیار لوازم پرکاربرد و مهمی برای کابران موبایل به حساب می‌­آیند و ازین‌رو، یکی از دغدغه‌­های کاربران این است که شارژر و کابل­‌ها خیلی زود آسیب می‌­بینند و بسیار مهم است که این لوازم اورجینال و باکیفیت باشند که هم در حفظ و نگه‌داری راحت باشند و هم آسیب به گوشی موبایل نزنند؛ زیرا شارژر و کابل نامناسب به‌­راحتی به باتری گوشی آسیب وارد می‌­کند و همچنین در زمان شارژ شدن علاوه‌بر ایجاد نویز آسیب‌زننده باعث اتلاف وقت نیز می­‌شوند.

با فراگیر شدن و پیشرفت هر روزه‌ی این صنعت، کم‌کم کالاهای غیر اورجینال نیز توسط شرکت­‌های غیرمعتبر تولید شدند و این کالاها کم‌کم به دست کاربران رسیدند.

ویدئو آموزشی تشخیص کابل اصلی و فرعی

به‌تدریج، برخی از کاربران متوجه تفاوت‌ها شدند اما هنوز خیلی از افراد نمی‌‌­توانند کالاهای اصلی را از غیراصل تمییز دهند؛ زیرا پارامترهای بسیاری از جمله سایز، ظاهر و برد و ic و... را برای این مهم باید در نظر گرفت.

ازلحاظ ظاهر مرتب بودن و یکنواخت بودن icها و کیفیت برش‌­ها و جای سوکت‌­ها دارای اهمیت است.

اما مهم ترین قسمت، برد داخلی‌ است که کاربران نمی‌­توانند بدون شکستن آن یا پاره کردن کابل از داخل آن باخبر شوند. درنتیجه، علاوه‌بر اینکه مقاله‌های بسیاری وجود دارد که قابلیت تشخیص این مورد را میسر می‌­کنند، اطمینان به فروشنده یک اصل مهم است. اما کاربران نیز ممکن است به فروشنده اطمینان نداشته باشند یا توسط فرد یا فروشگاهی مورد سوءاستفاده در این مورد قرار گرفته باشند، لذا ما؛ شرکت بازرگانی 414 این گارانتی که درواقع گارانتی تعویض بدون قید و شرط و در اصل تنها شارژر و کابلی است که در ایران شامل وارانتی می‌­شود را پیشنهاد می­‌کنیم.

شرایط استفاده از گارانتی بدین شرح است که شارژ و کابل با هولوگرام مندرج روی آن را از فروشنده­‌ها یا خود شرکت ما به‌صورت مستقیم خریداری کنید؛ درصورتی‌که به هر علت شارژر یا کابل شما دچار خرابی و قطعی شد، محصول معیوب را ارسال و محصول جدید دریافت می‌کنید.

۴۱۴

 از آنجاکه کالاهای ما اورجینال هستند و خرابی ندارند، لذا آن‌ها را وارانتی می‌کنیم؛ اما در صورتی که کابل یا شارژرتان به هرعلت خراب شد، آن را بدون قید و شرط تعویض خواهیم کرد.

برای خرید و برای مطالعه شرایط گارانتی کلیک کند.

برای کاربران عزیز زومیت که با خواندن این مقاله قصد خرید دارند، کد تخفیف درنظر گرفته شده است. کافی است موقع خرید ازطریق دایرکت اینستاگرام کد zoomit414 را اعلام کنید تا از جمع فاکتورتان، مبلغ ۱۰ درصد کسر شود.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات