پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو [تمام شد]

سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
وان پلاس از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که با فرارسیدن بهار اقدام به رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدارش می‌کند؛ این رویداد را که از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود در زومیت پوشش خواهیم داد.
تبلیغات

وان پلاس طبق سنت چند سال اخیر خود طی مراسمی اقدام به رونمایی از گوشی‌های جدید هوشمندش می‌کند. وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو نسل جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی است که احتمالا با یک نسخه‌ی ۵ جی نیز همراه خواهد شد.

براساس آخرین شنیده‌ها و شایعات به گوش رسیده، تفاوت وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو محدود به مشخصات سخت‌افزاری نبوده و این دو گوشی از نظر ظاهری نیز تفاوت‌هایی با هم خواهند داشت که بارزترین این تفاوت‌ها را باید وجود بریدگی در بالای نمایشگر وان پلاس ۷ خواند که در وان پلاس ۷ پرو حذف شده و نمایشگری یکپارچه به لطف سازوکار کشویی برای مخفی کردن دوربین سلفی، در پنل جلویی قرار گرفته است.

باید دید که آیا وان پلاس به دو مدل مورد اشاره اکتفا خواهد کرد یا شاهد رونمایی نسخه‌ی ۵ جی وان پلاس نیز خواهیم بود. بدون شک وان پلاس طی این مراسم علاوه بر رونمایی از گوشی‌های جدید به ارائه‌ی آماری از میزان فروش خود در بازار‌هایی نظیر آمریکا خواهد پرداخت و محصولات دیگری را نیز رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات