تصاویری از کیس رسمی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو مشاهده شدند

یک‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو، رندرهایی از کیس این دو گوشی هوشمند مشاهده شد که طراحی این محصولات جدید را نشان می‌دهد.
تبلیغات

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو در ۱۴مه (مصادف با ۲۴اردیبهشت‌) معرفی شوند. با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی دستگاه‌های وان‌‌پلاس، رندرهایی از کیس رسمی گوشی‌های هوشمند جدید به‌اشتراک گذاشته شده که طراحی گوشی‌های جدید را به‌خوبی نشان می‌دهد. 

رندرهای رسمی منتشرشده تأیید می‌‌‌کند وان‌پلاس ۷ پرو با دوربین سه‌گانه و وان‌پلاس ۷ با دوربین دوگانه در پنل پشتی به بازار عرضه خواهند شد. دوربین‌های پنل پشتی با چیدمان عمودی در پشت دستگاه قرار گرفته‌اند.

وان پلاس 7

همچنین با‌توجه‌به تصاویر، دکمه‌‌ی کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ و کلید پاور و اسلایدر اعلان در سمت راست دستگاه قرار دارند. درمجموع، می‌توان گفت طراحی وان‌پلاس ۷ شباهت زیادی به طراحی وان‌‌پلاس 6T دارد. انتظار می‌رود کیس وان‌پلاس ۷ در انواع ماسه‌ای و نایلونی و قرمز سیلیکونی و وان‌پلاس ۷ پرو در انواع مشکی کربنی و طوسی کربنی و Sandstone به بازار عرضه شوند.

وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7

تاکنون شایعات متعددی درباره‌ی دستگاه‌‌های جدید وان‌پلاس منتشر شده است؛ ولی برای اطلاع از مشخصات دقیق گوشی‌های جدید وان‌پلاس باید تا زمان رونمایی آن‌ها، یعنی ۱۴مه (مصادف با ۲۴اردیبهشت‌) منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات