با هارد درایو اکسترنال AC633 اپیسر آشنا شوید

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
هارددرایو اکسترنال اپیسر AC633 با طراحی منحصر‌به‌فرد و کارایی فوق‌العاده، ازجمله درایو‌های اکسترنال مقاوم در بازار به‌شمار می‌آید که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.
تبلیغات

اپیسر توانسته با ایجاد طراحی‌های متفاوت و عملکرد فوق‌العاده سخت‌افزاری، درزمره‌ی پنج شرکت مطرح تولید‌کننده‌ی حافظه در سطح جهان قرار بگیرد. در هارد اکسترنال اپیسر AC633، محافظ پلاستیکی و ضد ارتعاش هارد درکنار ساختار تعلیق داخلی این محصول به‌طور محسوسی اثر نیرو‌های خارجی را کاهش می‌دهد. AC633 استاندارد IP55 دارد که از هارد در مقابل آب و گردوغبار محافظت می‌کند. چهار گوشه منحنی شکل این هارد درایو با ساختار ارتجاعی و ضربه‌گیر، موجب کاهش اثر سقوط می‌شود. علاوه‌بر این، ساختار تعلیق داخلی منحصر‌به‌فرد آن می‌تواند میزان لرزش رو کاهش داده و تأثیرات ناشی از برخورد های اتفاقی را به حداقل برساند. به‌طور کلی، AC633 دارای هر دو محافظ داخلی و خارجی است که امکان محافظت کامل برای خاطرات با ارزش شما را فراهم می‌کند.

 AC633 دارای رابط با سرعت بالا USB 3.1 نسل اول است که سرعت انتقال تا ۵ گیگابیت‌برثانیه را ایجاد می‌کند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت متین، نماینده انحصاری اپیسر در ایران مراجعه کنید. در ادامه همراه باشید تا در قالب ویدئو، نگاهی به این هارد درایو اکسترنال داشته باشیم.

دیدگاه شما در مورد این هارد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات