نگاه نزدیک ویدیویی به هواوی میت ایکس

پنج‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی میت ایکس یکی از نخستین گوشی‌های تاشدنی دنیا است که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد؛ ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی، بسیاری از جنبه‌های مثبت و منفی آن را به‌تصویر می‌کشد.
تبلیغات

گوشی‌های تاشدنی به‌عقیده‌ی بسیاری از تحلیلگران، آینده‌ی صنعت گوشی‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند. بعد از تجربه‌ی نه‌چندان موفق شرکت Royole با گوشی فلکس پای، نوبت به سامسونگ و هواوی رسید تا با معرفی محصولاتی جذاب و رده‌بالا، توجهات را در این حوزه به‌سمت خود جلب کنند. سامسونگ با گلکسی فولد، خبر از آینده‌ای تاشدنی داد و شمار زیادی از کاربران را به‌هیجان آورد؛ بااین‌حال، این هواوی بود که محصول جذاب‌تری به‌نمایش گذاشت.

میت ایکس درواقع همان گوشی تاشدنی هواوی است که به عقیده‌ی بسیاری از مردم - خصوصا کاربران زومیت - طراحی جذاب‌تری نسبت به گوشی سامسونگ گلکسی فولد دارد. کارشناسان وب‌سایت جی‌اس‌آم‌آرنا اخیرا توانسته‌اند به این محصول دسترسی پیدا کنند و از تجربیات‌شان برایمان بگویند. 

یکی از موارد مورداشاره در این ویدئو، به طراحی رده‌بالای میت ایکس مربوط می‌شود؛ کارشناس GSM Arena از اینکه نهایتا دستگاه‌های رده‌بالا، دیگر همچون قبل سنگین‌وزن نیستند، احساس خوشحالی می‌کند. گوشی هواوی میت ایکس دستگاهی است که باعث می‌شود حس کنید در آینده هستید؛ آینده‌ای که دیگر در آن مجبور نیستید برای داشتن یک نمایشگر بزرگ، لزوما تبلتی سنگین و البته بزرگ‌جثه را با خود حمل کنید. 

Huawei Mate X / هواوی میت ایکس

درواقع بنابه‌گفته‌ی کارشناس جی‌اس‌ام‌آرنا، میت ایکس دقیقا همان چیزی است که باید از گوشی تاشدنی انتظار داشته باشیم. این محصول، در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و کلیدهای مختلف آن - به‌خصوص کلید پاور - درجای مناسبی قرار گرفته‌اند. درضمن موقع تاکردن، این دستگاه ظاهری همچون گوشی‌های معمولی دارد و وزن آن در حد و اندازه‌ی پرچمداران فعلی بازار است. مهم نیست که چگونه از میت ایکس استفاده می‌کنید (در حالت تاشده یا بازشده)، تمامی بخش‌ها به‌راحتی قابل‌دسترسی هستند. درضمن در هر حالتی که باشید، این گوشی نمایشگری با اندازه‌ی بزرگ را در جلوی شما قرار می‌دهد که اتفاقی هیجان‌انگیز است. نکته‌ی مهم دیگر اینکه نمایشگر باکیفیت این گوشی، در زیر نور شدید هم خوانایی قابل‌قبولی دارد.

یکی از اخبار مهم چند وقت اخیر، به معلوم بودن جای لولای هواوی میت ایکس روی نمایشگر مربوط می‌شد. این ویدئو به‌خوبی حقیقت را برملا می‌کند. کارشناس جی‌اس‌ام‌آرنا می‌گوید تا جایی که توانسته این گوشی را تا و باز کرده و به‌چنین نتیجه‌ای رسیده است: اغلب اوقاتی که شما به‌طور مستقیم نمایشگر را تماشا می‌کنید، خمیدگی آن چندان قابل‌رؤیت نیست، بااین‌حال اگر از کناره‌ها و به‌طور دقیق‌تر وقتی که گوشی را در امتداد نور خورشید گرفته باشید، نمایشگر را ببینید، متوجه حضور خمیدگی خواهید شد. گفتنی است که پیش‌بینی می‌کنیم این مشکل در نسخه‌ی نهایی دستگاه هم وجود داشته باشد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم به‌تماشای ویدیوی نگاه نزدیک به هواوی میت ایکس بنشینید؛ اگر به مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گوشی هواوی میت ایکس علاقه دارید، از صفحه‌ی اختصاصی این محصول در بانک محصولات زومیت بازدید کنید.

دیدگاه شما زومیتی‌ها در مورد گوشی تاشدنی هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات