همکاری دایملر با بی ام و؛ فرصتی طلایی برای توسعه منابع فناوری

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیران گروه خودروسازی دایملر مشارکت با بی‌ام‌و درزمینه‌ی خدمات اشتراک سواری و فناوری خودران را فرصتی طلایی می‌دانند.
تبلیغات

اولا کالنیوس، مدیرعامل آینده‌ی دایملر می‌گوید مشارکت با بی‌ام‌و در تعدادی از پروژه‌های فناوری، نمونه‌ای آشکار از تعامل برد‌برد است. کالنیوس پیش از پایان دوره‌ی ریاست دیتر زتچه بر خودروساز آلمانی، از او پرسید «چرا دایملر تصمیم گرفت با بی‌ام‌و برای توسعه‌ی فناوری خودرو خودران و خدمات حمل‌ونقل هوشمند همکاری کند؟» که زتچه پاسخ داد:

ازلحاظ خدمات حمل‌ونقل به منظور ایجاد ائتلافی بزرگ‌تر و رشد سریع‌تر، ما قدرت تکمیل‌کنندگی و اشتراک منافع را شاهد بودیم. باتوجه‌به فناوری خودران، شما دو رهبر بزرگ درزمینه‌ی تکنولوژی مدرن دارید. ما فرصتی طلایی برای ائتلاف درزمینه‌ی منابع تکنولوژیکی خود دراختیار داریم.
Dieter Zetsche / دیتر زتچه دایملر

زتچه همچنین اضافه کرد:

با همدیگر می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. می‌توانیم سریع‌تر به اهداف خود برسیم و سرمایه‌گذاری برای نسل دوم سیستم‌های کمکی رانندگی را به‌اشتراک بگذاریم. همچنین، حجم تولید بالاتری خواهیم داشت و می‌توانیم به سود بیشتری دست یابیم. به‌طورمشخص، دو طرف می‌توانند به اهداف خود از تشکیل این ائتلاف برسند.
Daimler BMW / بی ام و دایملر

اوایل سال جاری میلادی، دایملر و بی‌ام‌و اعلام کردند که قصد دارند کسب‌وکار اشتراک سواری و پارکینگ و شارژ خودرو الکتریکی راه‌اندازی کنند. رابطه‌ی بین دو غول خودروسازی آلمان به‌سرعت در‌حال‌افزایش بود و اوایل اسفند، مشخص شد آن‌ها قصد دارند اتحاد خود را گسترش دهند تا هزینه‌های توسعه‌ی فناوری رانندگی خودران را بین خود به‌اشتراک بگذارند.

BMW Daimler / دایملر بی ام و

کالنیوس نیز گفت:

کار با بی‌ام‌و فرصتی ایده‌آل برای توسعه‌ی فناوری خودران در بخش خودروهای لوکس خواهد بود. دایملر با بوش کار خواهد کرد تا سیستم‌های خودران را برای خودروهای خود توسعه دهد. بخشی از این تجربه کاملا خودران خواهد بود. یکی از اهداف ما توسعه‌ی روبوتاکسی مجهز به سطح ۴ و ۵ فناوری خودران است که در همکاری با بوش انجام می‌شود. ما مشغول گفت‌وگو با بی‌ام‌و هستیم تا مشارکت خود را در‌این‌زمینه گسترش دهیم. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات