تولید میتسوبیشی پاجرو در ژاپن موقف می‌شود

جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
میتسوبیشی پس از ۳۷ سال از معرفی اولین نسل شاسی‌بلند پاجرو به بازار، اکنون مدل فاینال ادیشن این خودرو را رونمایی کرده است.
تبلیغات

میتسوبیشی، مدل فاینال ادیشن (Final Edition) شاسی‌بلند پاجرو رو در ژاپن معرفی کرد که بدین ترتیب پاجرو نیز پس از چند دهه حضور موفق در بازار به پایان راه خود رسید. میتسوبیشی اعلام کرده است که تا پایان سه‌ماهه دوم ۲۰۱۹، تولید پاچرو در ژاپن را به‌طور کامل متوقف خواهد کرد. میتسوبیشی این مدل را را به پاس ۳۷ سال حضور پاجرو در بازار معرفی کرده است و تنها به تعداد محدود ۷۰۰ دستگاه مدل فاینال ادیشن تولید خواهد شد.

Mitsubishi Pajero Final Edition

میتسوبیشی پاجرو فاینال ادیشن براساس تیپ Exceed پاجرو ساخته خواهد شد و امکانات اضافه‌ای هم روی آن نصب می‌شود. امکانات استاندارد این خودرو شامل سانروف بزرگ برقی و باربند هستند. مشتریان می‌توانند پکیج Final Edition Accessory را نیز برای این مدل سفارش دهند که شامل اسپویلر عقب، کاور روی لاستیک یدکی و گل پخش کن‌هایی با نشان پاجرو است. درون کابین این مدل امکاناتی نظیر صندلی‌های برقی جلو، تودوزی چرمی و نوشته‌ی Final Edition دیده می‌شوند.

Mitsubishi Pajero Final Edition

زیر کاپوت این مدل یک پیشرانه‌ی ۳.۲ لیتری ۴ سیلندر از نوع توربو دیزل قرار گرفته است که می‌تواند ۱۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. مجموعه‌ی انتقال نیرو شامل یک جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی خودکار و سیستم چهارچرخ محرک مجهز به قفل دیفرانسیل عقب است.

Mitsubishi Pajero Final Edition

قیمت تعیین شده برای پاجرو فاینال ادیشن ۴۰ هزار دلار است که باید ۸ درصد مالیات را نیز به این قیمت اضافه کرد. میتسوبیشی به خریداران این مدل یک برچسب مخصوص و یک ساعت مچی از برند Citizen با نشان میتسوبیشی، هدیه می‌دهد. پاجرو در برخی بازارها مانند استرالیا و خاورمیانه هنوز باقی خواهد ماند و تولید آن در ژاپن متوقف ولی در خط تولیدهای دیگر ادامه خواهد داشت.

Mitsubishi Pajero Final Edition
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات