برگی به‌منظور تمرکز روی نرم‌افزار، کسب‌و‌کار ایرفون خود را واگذار کرد

سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برگی در تصمیمی تأمل‌برانگیز، از فروش کسب‌و‌کار هدفون توگوشی (ایرفون) خود خبر داده است تا از این طریق، تمرکز بیشتری روی نرم‌افزار داشته باشد.
تبلیغات

برگی برندی دوست‌داشتنی در صنعت ایربادهای مبتنی بر بلوتوث است که تاکنون توانسته با تولید محصولاتی جذاب، توجه شمار درخوتوجهی از مردم را به‌سمت خود جلب کند. این شرکت نخستین‌بار در سال ۲۰۱۴ بود که توانست با کسب ۳.۳ میلیون دلار از پویش کیک‌استارتر، موفقیت خوبی را تجربه کند و بر سر زبان‌ها بیافتد.

برگی توانست محصولاتی همچون دَش (Dash) و دَش پرو (Dash Pro) را روانه‌ی بازار کند؛ این ایرفون‌ها از قابلیت‌های جذابی بهره می‌بردند و رقیب سرسختی برای هم‌رده‌‌هایشان در بازار به‌حساب می‌آمدند. البته گرچه این ایرفون‌ها در زمان عرضه، محصولاتی بسیار جذاب بودند و ویژگی‌های جالبی داشتند؛ اما سریعا توسط رقبایی همچون ایرپاد اپل و گیر آیکون‌ایکس سامسونگ محو شدند. 

برگی دش پرو / Bragi Dash Pro
مقاله‌های مرتبط:

بااین‌حال برگی چند روز پیش اعلام کرد که کسب‌و‌کار سخت‌افزاری خودش را به یک شرکت گمنام فروخته است. رسانه‌ی ویربل مدتی پیش در گزارشی گفته بود که موجودی فروشگاه آنلاین برگی در ماه گذشته‌ی میلادی به‌اتمام رسیده بود؛ گرچه این شرکت قصد داشت دوباره ایرفون‌ها را به فروشگاهش برگرداند و فروش آن‌ها را آغاز کند، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. براساس اعلام رسمی، یک شرکت گم‌نام توانسته کسب‌و‌کار ایرفون‌های برگی را خریداری کند.

بر این اساس برگی گفته است که قصد دارد ازاین‌پس تمرکز ویژه‌ای روی هوش مصنوعی و نرم‌افزار داشته باشد. درواقع این شرکت قصد دارد فناوری‌های خاصی را برای استفاده در ایرفون‌های دیگر شرکت‌ها، توسعه دهد. برگی در بازار ایرفون‌ها، رقبای قدرتمند زیادی داشت و در حرکتی تأمل‌برانگیز و برای بقا، تصمیم گرفت از میدان نبرد کنار بکشد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟ آیا تجربه‌ی کار با هدفون‌ها برگی را دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات