هارد درایو ضد ضربه اپیسر با ظاهری زیبا به بازار جهانی عرضه شد

یک‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپیسر یکی از جدیدترین هارد درایو‌های ضد ضربه‌ی خود را که از وجود درجه نظامی برای مقاومت بیشتر بهره برده و از ظاهری زیبا برخوردار است، راهی بازار‌های جهانی کرد.
تبلیغات

اپیسر هارد درایو جدید خود AC731 USB 3.1 Gen 1 را که از استاندارد نظامی برای مقاومت دربرابر ضربه بهره می‌برد، راهی بازار‌های جهانی می‌کند. این هارد درایو موفق شده تا جایزه‌ی 2019 Excellence Award را از میان بیش از هزار محصول به خود اختصاص دهد.

طراحی زیبا با پوشش سیاه‌رنگ و پنل طلائی آن، AC731 را به هارد درایوی لوکس برای حرفه‌ای‌های امروزی تبدیل کرده است. این شاهکار اپیسر علاوه‌بر اسپرت و ضد ضربه بودن با پوشش چرمی مات و با کیفیت خود گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که جلوه‌ی ظاهری هارد از اهمیت زیادی برای آن‌ها برخوردار است. از سویی، این بافت چرمی علاوه‌بر انتقال حس نرمی و لطافت، از لیز خوردن محصول در دست جلوگیری می‌کند.

هارد درایو اپیسر

برای حفاظت از اطلاعات باارزش کاربر، این محصول در رده‌ی هارد درایوهای ضد ضربه با درجه نظامی ساخته شده و تست MIL-STD-810G-516.6-IV که مربوط به افتادن از ارتفاع ۱.۲ متری است را با موفقیت پشت سرگذاشته است؛ از این‌رو هارد درایو جدید اپیسر به‌لطف استاندارد نظامی در مقابل ضربات در حین حرکت و نیز افتادن از ارتفاع مقاوم است. دومین نوع حفاظت این محصول مربوط به استاندارد IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گرد و غبار است، به طوری‌که کاملا ضدغبار بوده و توانایی غوطه‌ور ماندن در آب بدون آسیب به اطلاعات کاربر به مدت ۶۰ دقیقه در عمق یک متری را دارد. سومین روش حفاظتی هارد اکسترنال اپیسر، ساختار تعلیق داخلی منحصر‌به‌فرد آن است که می‌تواند میزان لرزش را کاهش داده و تأثیرات ناشی از برخوردهای اتفاقی را به حداقل برساند. به‌طور کلی AC731 دارای هر دو محافظ داخلی و خارجی است و امکان محافظت کامل برای خاطرات با ارزش شما را فراهم می‌کند.

شرکت متین به‌عنوان نماینده انحصاری اپیسر در ایران کلیه محصولات این شرکت را عرضه کرده و خدمات پس از فروش آن را طبق استاندارهای بین‌المللی به مشتریان گرامی ارایه می‌کند.

در بخش حافظه‌ های ذخیره‌سازی محصولات زومیت می‌توانید مشخصات و قیمت اس اس دی، قیمت هارد اکسترنال، فلش مموری و کارت حافظه را با یکدیگر مقایسه کرده و با بهترین قیمت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات