نمونه‌ عکس‌های زومیت با هواوی P30 Pro

یک‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
مطالعه 5 دقیقه
هواوی باور دارد که پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه‌ی خود، می‌تواند قواعد عکاسی موبایل را بازنویسی کند؛ اما این ادعا تا چه اندازه صحت دارد؟
تبلیغات

در شرایطی که از رونمایی خانواده‌ی پی ۳۰ کمتر از یک ماه گذشته، هواوی P30 Pro اکنون برای بررسی در اختیار زومیت قرار دارد؛ اما باتوجه‌به توانایی‌های این گوشی هوشمند، به‌ویژه در زمینه‌ی عکاسی، تصمیم گرفتیم تا پیش از انتشار بررسی جامع گوشی هواوی پی ۳۰ پرو، تجربه‌ی ابتدایی خود از کار با آن را با شما کاربران عزیز به‌اشتراک بگذاریم. پرچم‌دار جدید چینی‌ها از سه حسگر دوربین و یک حسگر سه‌بعدی ToF به‌عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند.

حسگر اصلی با وضوح ۴۰ مگاپیکسلی، به‌جای آرایه‌ی فیلتر مرسوم RGB، نمونه‌ی نامرسوم RYB را مقابل خود دارد که به‌ادعای هواوی، نتیجه‌ی استفاده از چنین فیلتری، ۴۰ درصد جذب نور بیشتر و درنهایت ثبت عکس‌هایی روشن‌تر در محیط‌های کم‌نور خواهد بود. مقابل حسگر ۴۰ مگاپیکسلی پی ۳۰ پرو، لنزی با دیافراگم f/1.6 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر قرار دارد. حسگر دوم با وضوح ۲۰ مگاپیکسلی، به‌مدد لنز اولتراواید با دیافراگم f/2.2‌ خود وظیفه‌ی ثبت عکس‌هایی با زاویه‌ی دید گسترده‌تر را خواهد داشت. ناگفته نماند که دوربین اولتراواید پی ۳۰ پرو درست‌مانند آنچه در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس تجربه کردیم، فاقد لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است.

عکاسی در تاریکی با حالت خودکار و Night 

خودکار

Night mode

خودکار

Night mode

دوربین سوم پی ۳۰ پرو، دستاورد مهندسی جذابی به‌شمار می‌آید. این دوربین از نوع پریسکوپی است، بدین مفهوم که نور توسط یک پریسکوپ تحت زاویه‌ی ۹۰ درجه به مجموعه‌ی حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتوی آن بازتاب داده می‌شود. دوربین تله‌فوتوی پی ۳۰ پرو از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری را ارائه‌ می‌دهد. ناگفته نماند که پی ۳۰ پرو زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم دیجیتال تا سقف ۵۰ برابر را نیز دارد؛ قابلیتی که گوشی هواوی را از رقبا متمایز می‌کند.

عملکرد زوم در روشنایی

5x

10x

50x

عملکرد زوم در تاریکی

5x

10x

50x

حسگر سه‌بعدی ToF وظیفه‌ی تفکیک بهتر سوژه از پس‌زمینه و پیاده‌سازی واقع‌گرایانه‌تر جلوه‌ی بوکه را در تصاویر پرتره برعهده خواهد داشت. ناگفته نماند که وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی در گوشی جدید هواوی برعهده‌ی سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 قرار دارد؛ اما همانند گذشته خبری از فوکوس خودکار در آن نیست.

ما در بررسی متنی پی ۳۰ پرو، دوربین این گوشی هوشمند را با جزئیات بیشتری زیر ذره‌بین قرار خواهیم داد؛ اما تا آن زمان از شما دعوت می‌کنیم تا نمونه‌عکس‌های ابتدایی زومیت با پی ۳۰ پرو را در گالری زیر مشاهده کنید و نظرات خود را با ما و سایر کاربران عزیز به‌اشتراک بگذارید:

نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
نمونه‌عکس هواوی پی 30 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات