سوپراسپرت برقی GFG Style کانگورو رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سوپراسپرت جدید شرکت GFG Style، قابلیت‌های یک سوپراسپرت و کراس‌اور را با یکدیگر تلفیق کرده است.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۳ بود که ایتال‌دیزاین، خودرو عجیب Parcour را با موتور لامبورگینی و ارتفاعی در حد یک مدل کراس‌اور معرفی کرد. نمونه‌های رودستر و کوپه از آن خودرو به‌دلیل ظاهر جذابی که داشتند، تحسین شدند. اما در آخر هیچ‌کدام از مدل‌های آن خودرو روی خط تولید قرار نگرفتند. چرا از این مدل یاد می‌کنیم؟ زیرا جورجتو جوجارو و فرزندش فابریزیو که شرکت GFG Style ایجاد کردند، در نمایشگاه ژنو امسال چیزی شبیه به خودروی ایتال‌دیزاین را معرفی کرده‌اند.

GFG Style Kangaroo

تلفیقی از قدرت یک سوپر‌اسپرت، کارایی یک خودرو شهری و ارتفاعی قابل‌توجه نسبت به زمین، خودرویی الکتریکی با نام کانگورو را توصیف می‌کند که از سیستم چهار چرخ‌متحرک و فرمان‌پذیری تمام چرخ‌ها بهره می‌برد. بدنه غیر‌معمول این خودرو کاملا از فیبرکربن ساخته شده تا وزن کمتری داشته باشد. سیستم تعلیق پیشرفته این خودرو در ۳ حالت مختلف مسابقه‌ای، جاده و آفرود تنظیم می‌شود.

GFG Style Kangaroo

در نگاه اول شاید رینگ‌های ۲۲ اینچی این خودرو با رانندگی آفرودی در تناقض باشند، اما سیستم تعلیق هوشمند این خودرو با افزایش ارتفاع، قابلیت‌های آفرودی کانگورو را تضمین می‌کند. پکیج باتری‌های ۹۰ کیلووات‌ساعتی این خودرو امکان پیمایش مسافت ۴۵۰ کیلومتر را در هر بار شارژ میسر می‌کند. قدرت ازطریق یک جفت موتور الکتریکی با قدرت مجموع ۱۸۰ کیلووات به دست می‌آید که معادل ۴۸۳ اسب‌بخار است.

GFG Style Kangaroo
GFG Style Kangaroo
GFG Style Kangaroo
GFG Style Kangaroo
GFG Style Kangaroo
GFG Style Kangaroo
GFG Style Kangaroo
GFG Style Kangaroo

چیزی که می‌بینید، فراتر از یک خودرو الکتریکی پروتوتایپ جذاب است که در پلتفرم مشترک با شرکت CH Auto ساخته شده است. این مدل، بنا بر گفته سازندگانش شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت را در زمان ۳.۸ ثانیه تکمیل می‌کند و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت محدودشده ۲۵۰ کیلومتربرساعت را دارد. جدای از به‌نمایش گذاشتن نسخه پروتوتایپ ساخته‌شده از این خودرو، شرکت GFG Style مدل خاکی این خودرو به همراه کاپوت و سقف فیبرکربنی را هم در ژنو به‌نمایش در می‌آورد. به عقیده بسیاری، خودرو کانگورو حتی می‌تواند انتخابی مناسبی برای جولان دادن در پیست‌های یخی و برفی هم باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات