هواوی پاوربانک ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی را با فناوری شارژ سریع دوطرفه معرفی کرد

پنج‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در حاشیه رویداد معرفی گوشی‌های پرچم‌دار پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، پاوربانک ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارای فناوری شارژ سریع SuperCharge را نیز معرفی کرد.
تبلیغات

رویداد جدید هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو بیشتر به معرفی این دو گوشی‌ پرچم‌دار اختصاص داشت؛ اما سایر محصولات مانند عینک‌های هوشمند، ایرفون و نسخه‌های جدید هواوی واچ GT نیز در طی آن معرفی شدند. پاوربانک جدیدی نیز با فناوری شارژ سریع SuperCharge، ظرفیت ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعت و توان شارژ ۴۰ واتی دوطرفه معرفی شد.

پاور بانک هواوی دارای دو درگاه USB است؛ یکی از آن‌ها USB-A بوده و حداکثر خروجی ۴۰ واتی را فراهم می‌کند؛ اما طبیعتا تنها دستگاه‌های سازگار با استاندارد شارژ سریع SuperCharge هواوی می‌توانند از حداکثر توان این پاوربانک بهره‌مند شوند. درگاه دیگر از نوع USB-C بوده و استاندارد شارژ سریع Power Delivery را ارائه می‌دهد؛ بنابراین ازطریق این درگاه می‌توان دیگر دستگاه‌های غیر از هواوی را نیز سریعا شارژ کرد. همچنین یک دکمه‌ی پاور معمولی و چند چراغ LED نیز روی پاوربانک قرار دارند.

پاوربانک 12000 شیائومی

بنابر اعلام هواوی، پاوربانک این شرکت ازطریق شارژ سریع فناوری سوپرشارژ ۴۰ واتی می‌تواند باتری هواوی پی ۳۰ پرو را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ کند‌. خود پاوربانک هم باتوجه‌به ظرفیت ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی‌اش با شارژ سریع ۴۰ واتی در مدت ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه شارژ می‌شود؛ درحالی‌که با شارژ معمولی ۱۰ واتی، بیش از ۵ ساعت تا شارژ کامل باید صبر کرد. پاوربانک فوق سریع چینی‌ها در رنگ‌های سفید و آبی و با وزن ۲۲۷ گرم عرضه می‌شود و قیمت آن ۹۹ یورو خواهد بود.

بهترین قیمت پاوربانک در فروشگاه‌های اینترنتی،‌ مشخصات فنی دقیق و مقایسه‌ی کامل انواع پاور بانک را در بخش محصولات مشاهده کنید؛ انواع پاور بانک شیائومی، پاور بانک سامسونگ، پاور بانک انکر، پاور بانک انرجایزر، ریمکس و ADATA را می‌توانید در این بخش مقایسه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات