پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی گوشی هواوی P30 [ نسخه آفلاین اضافه شد ]

سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
هواوی امروز در جریان رویدادی که ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود، از محصولاتی همچون هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو رونمایی خواهد کرد و ما نیز این رویداد را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.
تبلیغات

هواوی پی ۳۰ جدیدترین پرچم‌دار چینی‌ها است که طبق اعلام رسمی رونمایی می‌شود. نیمه اول سال ۲۰۱۹ سری P پرچم‌دار اصلی این شرکت خواهد بود تا با قدرت، مشعل پرچمداری خود را به سری میت در نیمه دوم سال بسپارد. این دستگاه ویژگی‌های منحصر به فردی خواهد داشت که به‌گفته هواوی تمامی پرچمداران را به چالش می‌کشاند. در سال‌های اخیر هواوی توانسته‌ است در زمینه‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خوبی عرضه کند تا دیگر کابوس برند چینی در ذهن‌ها شکل نگیرد.

با اتکا به اطلاعات یکی از منابع، می‌توان گفت P30 احتمالا ۶ یا حتی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد داشت و برادر بزرگ‌تر نیز با رم ۸ گیگابایتی و در سه حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. به‌غیر از این، تا این لحظه هیچ اطلاع موثقی از جزئیات سخت‌افزاری و پردازشی P30 در دست نیست؛ اما نگاهی به آخرین پرچم‌دار فعلی هواوی، میت 20، می‌تواند برخی از این جزئیات را حدس‌‌زدنی‌تر کند.

به‌طور مثال، P30 نیز مانند میت 20 و میت 20 پرو به‌احتمال بسیار زیاد از همان قلب تپنده‌ی اختصاصی هواوی موسوم به Kirin 980 استفاده خواهد کرد. البته، مدتی از ارائه‌ی اینپردازنده می‌گذرد و رقیبی بسیار قدرتمند همچون اسنپدراگون ۸۵۵ دربرابر این تراشه قد علم کرده‌؛ اما باید گفت Kirin 980، اولین تراشه‌ی ۷ نانومتری اندرویدی، همچنان در رقابتی داغ با سایر تراشه‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ قرار دارد و هنوزهم می‌تواند کاربران را راضی نگه‌ دارد. درنهایت اجازه دهیم تا مدیرعامل این شرکت به روی صحنه بیاید و از آخرین پرچم‌دار هواوی پرده‌برداری کند.

به‌روزرسانی: نسخه آفلاین از رویداد اضافه شد.

نظر شما در مورد این پرچم‌دار چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات