شیائومی می نوت بوک ایر ۱۲.۵ اینچی، ۶ فرورودین‌ماه معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین لپ‌تاپ شیائومی با نام می نوت‌بوک‌ایر ۱۲.۵ اینچی در تاریخ ۲۶ ماه مارس برابر با ۶ فروردین‌ماه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

براساس پست منتشرشده در صفحه‌ی رسمی بخش لپ‌تاپ شیائومی، به‌نظر می‌رسد باید منتظر معرفی لپ‌تاپ جدید شیائومی می نوت‌بوک‌ایر ۱۲.۵ اینچی باشیم.

باوجودی که عنوان رویداد در تصویر به‌اشتراک گذشته‌شده در پست تاحدی مبهم به‌نظر می‌رسد، ولی تاریخ ۲۶ ماه مارس برابر با ۶ فرورودین‌ماه در تصویر دیده می‌شود. همچنین، اگر به تصویر منتشرشده دقت کنید، عدد ۱.۰۷ کیلوگرم را که احتمالا مربوط‌به وزن شیائومی می نوت‌بوک‌ایر جدید خواهد بود مشاهده می‌کنید.

رویداد شیائومی

باتوجه به اینکه متن موجود در تصویر به زبان چینی نوشته شده و ترجمه‌ی متن چینی با گوگل ترنسلیت ممکن است صددرصد قابل اعتماد نباشد، و از طرفی زبان چینی پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد، نمی‌توانیم به‌صورت قطعی در مورد متن روی تصویر اظهارنظر کنیم. اما باتوجه‌به ترجمه‌ی گوگل ترنسلیتی تصویر، به‌نظر می‌رسد که سوالی شبیه به این پرسیده شده: «وزن دقیق دستگاه چقدر است؟» این سؤال قصد دارد ذهن کاربران را به این سمت سوق دهد که وزن نوت‌بوک سبک‌تر از وزن ۱.۰۷ کیلوگرم نمایش‌داده‌شده روی دستگاه است.

انتظار می‌رود Mi Notebook Air 12.5، با نمایشگر ۱۲.۵ اینچی FullHD، پردازنده‌های اینتل Core m3-7Y30 یا Core i5-7Y54 به‌همراه حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شود. همچنین به‌نظر می‌رسد می نوت‌بوک‌ایر ۱۲.۵ اینچی با بدنه‌ی فلزی بسیار زیبا معرفی شود و شباهتی با لپ‌تاپ با نام مشابه نخواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت لپ‌تاپ جدید شیائومی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات