قابلیت ریپلای کردن به مسنجر فیسبوک اضافه شد

شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران مسنجر فیسبوک در به‌روزرسانی جدید می‌‌توانند از قابلیت ریپلای کردن، مشابه آنچه در واتساپ وجود دارد استفاده کنند.
تبلیغات

براساس آخرین گزارش VentureBeat، فیسبوک در به‌روزرسانی مسنجر خود، ویژگی کاربردی جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد. کاربران مسنجر فیسبوک با دریافت نسخه‌ی جدید مسنجر فیسبوک می‌توانند از قابلیت ریپلای کردن در چت‌‌های خود استفاده کنند. 

 استفاده از قابلیت ریپلای کردن به کاربران کمک می‌کند در چت‌‌ها راحت‌تر بتوانند گفت‌وگو را دنبال کنند. این قابلیت، به‌خصوص در گروه‌هایی با تعداد اعضای بالا، بسیار کاربردی است.

مسنجر فیسبوک

ویژگی جدید مسنجر فیسبوک، در امتداد برنامه‌ی توسعه‌‌ای شرکت برای توسعه‌ی ایموجی‌های موجود اضافه شده است. زمانی‌که کاربران در چت، انگشت خود را روی یک مورد مشخص مدتی نگه دارند، هم می‌توانند به‌سادگی نسبت به آن پیام خاص واکنش خود را با ایموجی مورد نظرشان نشان بدهند و هم گزینه‌ی ریپلای یا پاسخ دادن را انتخاب کرده و به پیام مربوطه و انتخاب‌شده پاسخ بدهند. پیام‌هایی که به این صورت در چت وارد می‌شود، در ادامه‌ی چت‌‌های قبلی می‌آید و می‌تواند دنبال کردن بحث را ساده‌تر کند.

این ویژگی بسیار ساده اما کاربردی در پیام‌رسان واتساپ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربران به‌راحتی می‌توانند در چت‌ کردن به برخی پیام‌ها ریپلای کنند. اوایل بهمن‌ماه گفته شده بود که زیرساخت پیام‌رسان واتساپ، اینستاگرام و مسنجر فیسبوک ادغام می‌شوند. به فاصله‌ی کوتاهی خبر دیگری منتشر شد که فیسبوک زیرساخت واتساپ، اینستاگرام و مسنجر را سال ۲۰۱۹ ادغام نمی‌کند. شاید به‌روزرسانی جدید، فعالیتی در راستای یکپارچه‌سازی پیام‌‌رسان‌ها باشد تا هر سه پیام‌رسان بتوانند قابلیت‌های مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهند. درنتیجه ادغام آن‌ها آسان‌تر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات