دستبند شیائومی می بند ۴ امسال معرفی خواهد شد

یک‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
به‌گفته‌ی مدیر ارشد مالی هوامی، دستبند شیائومی می بند 4 امسال معرفی خواهد شد. هوامی وظیفه‌ی تولید دستبندهای شیائومی را برعهده دارد.
تبلیغات

هوامی (Huami)، شرکتی که مسئول تولید دستبندهای سلامتی می بند (Mi Band) شیائومی و همچنین دستبندهای سلامتی و ساعت‌های هوشمند Amazfit است، طی جلسه‌ای که اختصاص به ارائه‌ی گزارش مالی این شرکت داشته، اطلاعاتی را در رابطه با نسل بعدی دستبند هوشمند سلامتی شیائومی یا همان می‌بند ۴ ارائه کرد.

بنابر گفته دیوید کوی، مدیر ارشد مالی هوامی، دستبند شیائومی می بند ۴ امسال معرفی خواهد شد؛ اما انتظار نمی‌رود که زمان معرفی ماه جاری یا ماه بعد باشد.

در نقل قول کامل از دیوید کوی از وب‌سایت The Motley Fool آمده است:

می بند ۴، امسال، یعنی در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود؛ اما گمان نمی‌کنم که این رویداد در ماه‌های مارس یا آوریل اتفاق بیفتد. اما می بند ۳ تابه‌حال فروش خوبی داشته و سود حاصل و میزان عرضه‌ی آن کاهش پیدا نکرده است؛ بنابراین با شیائومی تاریخ مناسب برای معرفی می بند ۴ را امسال انتخاب می‌کنیم.

در جایی دیگر از این کنفرانس تلفنی، مدیران اجرایی این شرکت از این نکته گفتند که هر بار خط‌ تولید می بند چیزی را اعلام می‌کند، محصولی تازه و جدید معرفی می‌شود. آن‌ها همچنین گفتند که می بند ۴ از این قاعده مستثنی نیست. دقیقاً نمی‌دانیم که این جمله به چه معنی است‌؛ اما این‌طور به نظر می‌رسد که می بند ۴ حداقل با یک ویژگی شگفت‌انگیز جدید عرضه خواهد شد.

این تماس همچنین آشکار کرد که خط‌تولید می بند شیائومی و همچنین محصولات Amazfit بسیار خوب عمل می‌کنند.

به‌علاوه، در این کنفرانس تلفنی اعلام شد که درآمدهای هوامی در سال ۲۰۱۸ حدود ۷۸ درصد رشد داشته است. همچنین گفته شد که این رشد در مرتبه اول به‌دلیل فروش خوب ساعت‌های هوشمند آمازفیت و می بند ۳ صورت گرفته است.

دستبند می بند ۳ شیائومی در وب‌سایت Android Authority بازدید‌های خوبی داشته است. امیدواریم وقتی که شیائومی می بند ۴ امسال از راه برسد، ترند دستبند سلامتی قدرتمند شیائومی را با قیمتی معقول ادامه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات