بیستمین رویداد بانی رشت ۲۷ اسفند برگزار می‌شود

پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
بیستمین رویداد بانی رشت که بومی‌سازی‌شده‌ی رویداد جهانی استارتاپ گرایند است، قرار است تا روز ۲۷ اسفندماه در شهر رشت برگزار شود.
تبلیغات

در آخرین روزهای سال ۹۷، آخرین دورهمی اکوسیستم استارتاپی گیلان در قالب بیستمین رویداد بانی رشت برگزار می‌شود. علی بابایی، بنیانگذار ترب (موتور جستجوی هوشمند محصولات) مهمان ویژه این رویداد است و در این برنامه با مهدی شهبازی درباره فرازونشیب‌های راه‌اندازی این استارتاپ و تجربیات خود در این مسیر گفت‌وگو خواهد کرد.

هادی فرنود نیز سخنران مهمان این رویداد است. هادی هم‌بنیانگذاری استارتاپ کاموا و رویدادهای همفکر و استارتاپ جاده ابریشم را در کارنامه خود دارد. هادی فرنود در بیستمین رویداد بانی رشت از تجربیاتش در شکل‌دهی به جامعه استارتاپی تهران می‌گوید.

صالح سپهری‌فر، مترجم و فعال اکوسیستم استارتاپی گیلان در بخش سخنرانی تخصصی به تشریح اصول مدل «قلاب» (Hook) و مبانی روان‌شناختی طراحی محصولات عادت‌آفرین می‌پردازد.

بیستمین رویداد بانی روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در تماشاخانه هامون رشت برگزار خواهد شد.

بـانی، بومی‌سازی‌شده‌ی رویداد جهانی استارتاپ گرایند است. این رویداد تلاشی برای مشاهده سبک زندگی و طرز فکر بانـیان کشور و ترویج روحیه کارآفرینی در جامعه هدف است. این برنامه ۳ ساعته قصد دارد با تولید محتوای ناب آموزشی و فراهم کردن امکان شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم استارتاپی در افزایش شانس موفقیت آن‌ها نقشی هر چند کوچک ایفا کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت می‌توانید به صفحه‌ی رویداد بانی در ایوند مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات