سین هشتمِ نوروز داغ کی سفر، سفر ارزان

پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بهار در راه است! اواخر اسفندماهِ هرسال، شور عید و نوروز به جان شهر می‌افتد و لباسی نو بر تن روزگار می‌کند.
تبلیغات

با فرارسیدن تعطیلات نوروز، بازار سفر هم گرم می‌شود؛ هوای معتدل بهاری، تعطیلات طولانی و شور و هیجان نوروز بهترین شرایط را برای سفر مهیا می‌کنند؛ اما سفرهای نوروزی همیشه با گرانی و شلوغی همراه بوده‌اند؛ همین گرانی و شلوغیِ مقاصد گردشگری است که باعث می‌شود بسیاری، قید سفرهای نوروزی را بزنند!

اما همه می‌دانند که سفر در نوروز چیز دیگری‌ست! چاره‌ای باید اندیشید تا علاوه‌بر حفظ رونق گردشگری در ایام نوروز، آرامش و آسایش مسافر هم در سفر حفظ شود.

ما به تمام مسافران نوروزی، کی سفر را پیشنهاد می‌کنیم! سامانه‌ی فروش آنلاین تور و بلیط لحظه آخریِ کی سفر، تازه‌ترین محصول آژانس خوش‌سابقه‌ی تک ستاره‌ی پاسداران است که در سال ۹۷ کار خود را شروع کرده و در این مدت زمان کوتاه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

کی سفر تفاوت‌هایی با سایر ارائه‌کنندگان خدمات گردشگری دارد؛ کی سفر یکی از اصلی‌ترین چارترکنندگان پرواز است و خدمات گردشگری را به‌صورت مستقیم به مشتری ارائه می‌کند؛ به همین دلیل است که مسافران می‌توانند ارزان‌ترین قیمت‌ خدمات گردشگری را از کی سفر دریافت کنند و نگران واسطه‌ها و خرده‌فروشان نباشند!

عید امسال، نخستین نوروزی است که کی سفر تجربه می‌کند؛ کی سفر هم برای تمام مشتریانش عیدی در نظر گرفته؛ کمپین «نوروز داغ کی سفر» از اواخر اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، در این کمپین تمامی بلیط‌ها ۱۵ هزار تومان، تورهای داخلی ۵۰ هزار تومان و تورهای خارجی ۸۰ هزار تومان ارزان‌تر از تمام ارائه‌کنندگان خدمات گردشگری عرضه می‌شوند.

کی سفر

در این فرصت استثنایی می‌توانید مسافر تورهای داخلی کی سفر باشید یا تور خارجی ما را امتحان کنید! کی سفر با اشراف کاملی که بر تمام مقاصد گردشگری دارد، می‌تواند سفر متفاوتی به شما هدیه دهد! مقاصدی چون تور بلژیک هم به‌صورت تخصصی پس از تعطیلات نوروز پی گرفته می‌شوند.

کی سفر به‌عنوان یکی از چارتر کنندگان اصلی، اکثر بلیط‌های چارتری را هم در اختیار دارد و علاوه‌بر گستره‌ی وسیع بلیط‌های چارتری، بلیط چارتر را مانند بلیط سیستمی بنا بر سن مسافران (نوزاد، کودک و بزرگسال) به فروش می‌رساند.

همچنین در کی سفر، امکان کنسل کردن بلیط چارتری طبق قوانین هواپیمایی کشور نیز برای مسافران وجود دارد.

در تعطیلات نوروز می‌توانید لذت سفر را ارزان‌تر و باکیفیت‌تر تجربه کنید. نوروز را با نوروز داغ کی سفر بگذرانید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات