گوگل پیامرسان الو را تعطیل کرد

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
گوگل که سال گذشته از تعداد اندک کاربران الو مسنجر و تصمیم خود مبنی بر تعطیلی این پیام‌رسان خبر داده بود، روز گذشته به‌طور رسمی پایان کار آن را اعلام کرد.
تبلیغات

گوگل سال گذشته اعلام کرد که پیام‌رسان هوشمند الو (Allo) را در مارس ۲۰۱۹ تعطیل خواهد کرد. ظاهرا این موعد فرارسیده و بنری که در وبسایت رسمی الو قابل‌رؤیت است به‌وضوح از خداحافظی این مسنجر در دوازدهم مارس خبر می‌دهد.

بنابراین، اگر نمی‌خواهید سابقه‌ی چت‌ها یا فایل‌های ارسالی و دریافتی خود را در این پیام‌رسان از دست دهید، به قسمت تنظیمات اپلیکیشن رفته و وارد Chats شوید و از آنجا چت‌های خود را در قالب فایل CSV و فایل‌های خود را در بسته‌ای زیپ‌شده دانلود کنید.

گوگل اولین‌بار در سال ۲۰۱۶، همزمان با معرفی سرویس تماس ویدیویی Duo، الو را رونمایی کرد؛ اما برخلاف Duo که علاقه‌مندان قابل‌توجهی به دست آورد، الو در بین مسنجرهای متعدد موجود هرگز توفیقی نیافت تا غول دنیای نرم‌افزار تصمیم بگیرد با هدف تمرکز بر اپلیکیشن پیامک خود یعنی Messages فعالیت الو را خاتمه دهد و در همین راستا تعدادی از قابلیت‌های این اپلیکیشن همچون تصاویر متحرک و Smart Reply را به Messages اضافه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات