۱۰ سبقت گیری برتر فرمول یک ۲۰۱۸

یک‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بهترین سبقت‌گیری‌های فصل ۲۰۱۸ فرمول یک کدام‌اند؟ برای دریافت پاسخ این سؤال، ویدیوی جذاب این مقاله را تماشا کنید.
تبلیغات

فصل ۲۰۱۹ فرمول‌ یک به‌زودی شروع می‌شود و تیم‌ها مشغول تست کردن خودروهایشان هستند. با وجود هیاهو و اخبار متعدد پیرامون فصل جدید، امروز قصد داریم به بررسی ۱۰ سبقت‌گیری برتر فصل گذشته بپردازیم. فصلی که با رقابت مستقیم  تیم فراری، مرسدس‌بنز و ردبول به اتمام رسید. در این ویدئو نبرد بهترین رانندگان فصل از جمله کیمی رایکونن و سباستین فتل از تیم فراری، لوئیس همیلتون از تیم مرسدس‌بنز و دنیل ریکاردو از تیم ردبول به‌تصویر کشیده می‌شود. اما دراین‌میان چارلز لکلرک راننده جوان تیم سائوبر هم دیده می‌شود که با درخشش در فصل گذشته، در سال ۲۰۱۹ به تیم فراری پیوست. شماره ۱۰ سبقت‌گیری این ویدئو، نبرد ولتری بوتاس و کیمی رایکونن در پیست چین را نشان می‌دهد. این سبقت‌گیری که از بیرون پیچ انجام می‌شود، یکی از سخت‌ترین سبقت‌گیری‌های دنیای فرمول‌یک است.

فرمول یک 201۸ / F1 2018

شماره ۹ رقابت چرخ‌به‌چرخ چارلز لکلرک با کوین مگنوسن را نشان می‌دهد که در پیست روسیه ثبت شد. شماره ۸ سبقت‌گیری هیجان‌انگیز لوئیس همیلتون از کیمی رایکونن را نشان می‌دهد. در این مسابقه که در پیست مونزا ایتالیا برگزار شد، دو خودرو فراری و مرسدس‌بنز رقابت تنگاتنگی را تا آخر مسابقه تجربه کردند. کیمی رایکونن که درصد زیادی از مسابقه را پیشتاز بود، به مرور با مستهلک شدن لاستیک‌ها، جایگاه خود را به لوئیس همیلتون واگذار کرد.

فرمول یک 201۸ / F1 2018

۳ سبقت‌گیری برتر سال گذشته، هیجان را به اوج می‌رسانند. کدام سبقت‌گیری برای شما جذاب‌تر است؟ لطفا نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات