جعبه گشایی شیائومی می میکس 3

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی می میکس ۳، تلفیقی از هنر طراحی و فناوری است. سری میکس همواره به‌روزترین سخت‌افزارها را در خود جای داده و با هدف رقابت با پرچم‌داران سایر شرکت‌ها عرضه می‌شود.
تبلیغات

ازلحاظ صفحه‌نمایش، می میکس ۳ به‌دلیل داشتن مکانیزم کشویی و قرارگرفتن دوربین سلفی در صفحه‌ی زیرین، از نسبت تصویر به بدنه‌ی ۹۳.۴ درصدی برخوردار است. این گوشی یکی از تمام‌صفحه‌ترین گوشی‌های حال‌حاضر جهان به‌شمار می‌آید. همین نسبت چشمگیر باعث شده صفحه‌ی بزرگ ۶.۴ اینچی این گوشی عاملی برای افزایش آزاردهنده‌ی ابعاد آن نباشد. در قسمت پردازنده نیز می میکس ۳ از رقبای خود چیزی کم ندارد. گوشی جدید شرکت شیائومی همچون بسیاری از پرچم‌داران سال ۲۰۱۸، اسنپدراگون ۸۴۵ را در خود جای داده است و از این نظر، هیچ تفاوتی با پرچم‌داران مطرح سال گذشته ندارد.  

چینی‌ها امسال ظرفیت باتری می میکس ۳ را از ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعت در دو مدل قبلی به ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعت کاهش دادند. دوربین اصلی Mi Mix 3 دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را دربرمی‌گیرد که از بین آن‌ها حسگر اصلی مدل IMX363 سونی با ابعاد پیکسل ۱.۴ میکرومتری است. نرم‌افزار دوربین می میکس ۳ از حالت جدید Night Mode نیز برخوردار است که به کاربر اجازه می‌دهد همانند آنچه با پی ۲۰ پرو تجربه کردیم، عکس‌هایی با اکسپوژر طولانی با در دست نگه‌داشتن گوشی ثبت کند. می‌توانید برای مشاهده‌ی قیمت و خرید شیائومی می میکس ۳ به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بنگ‌گود مراجعه کنید. 

تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی شیائومی می میکس ۳ چیست؟ از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت گوشی به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. همچنین، در دیتابیس محصولات زومیت می‌توانید این گوشی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات