هواوی پی 30 روز ششم فروردین‌ماه رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس دعوتنامه‌ی منتشرشده توسط هواوی در توییتر، پرچم‌دار بعدی این شرکت موسوم به پی ۳۰ روز ششم فروردین در پاریس رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

سال گذشته شاهد رونمایی پرچم‌دار موفق هواوی با نام پی ۲۰ در شهر پاریس بودیم. امسال نیز چینی‌ها می‌خواهند به پاریس بازگردند تا پرچم‌دار جدید خود موسوم به پی ۳۰ را به جهانیان نشان دهند. توییت منتشرشده توسط این شرکت زمان معرفی رسمی این گوشی را ششم فروردین‌ماه (۲۶ مارس) اعلام کرده است. در این اعلامیه تصاویری از بناهای نمادین پاریس همچون برج ایفل، طاق پیروزی و کلیسای نوتردام به چشم می‌خورند و درکنار این تصاویر عبارت «قوانین بازنویسی خواهند شد» به چشم می‌خورد. در تیزر ویدئویی منتشرشده هم شاهد زوم سریع و عمیق روی هرکدام از تصاویر یادشده هستیم؛ همین مسئله می‌تواند اشاره‌ای باشد به بهبود توانایی زوم در پی ۳۰ هواوی.

اما این اعلامیه به ما نشان می‌دهد که نباید منتظر رونمایی پرچم‌دار هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل در شهر بارسلون باشیم. تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با این پرچم‌دار منتشر نشده‌اند و همین مسئله می‌توانست نشان‌دهنده‌ی دیرتر معرفی شدن پرچم‌دار بعدی هواوی باشد؛ اکنون به‌لطف این اعلامیه مطمئن هستیم که حدودا یک ماه با معرفی جانشین هواوی پی ۲۰ فاصله داریم. البته با حضور گوشی قدرتمند گوشی هواوی میت ۲۰ پرو که دارای مشخصات سخت‌افزاری و کارایی بالا است، چینی‌ها مطمئن هستند که پس از معرفی پرچم‌دارهای رقیب در کنگره‌ی جهانی موبایل، هم‌چنان پرچم‌دار لایقی برای مقابله با رقبا در اختیار دارند.

Huawei P30

نباید فراموش کنیم که روز یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) هم شاهد معرفی پرچم‌دارهای جدید خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ در مراسم اختصاصی این شرکت خواهیم بود. حال که هواوی هم ترجیح داده تا پرچم‌دار جدیدش را در مراسمی اختصاصی به‌نمایش بگذارد، به‌نظر می‌رسد گرایش برندهای بزرگ برای معرفی محصولات در کنگره‌ی جهانی موبایل رو به کاهش است.

از سوی دیگر از هواوی و سامسونگ انتظار می‌رود تا به‌زودی از گوشی‌های تاشدنی خود پرده‌برداری کنند. احتمالا این دو محصول در کنگره‌ی جهانی موبایل به نمایش گذاشته خواهند شد و همین مسئله می‌تواند این رویداد بزرگ دنیای فناوری را برای ما جذاب‌تر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات