عرضه ایرپاد 2 و پد شارژ ایرپاور اپل در آینده نزدیک

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
گزارشی که به‌تازگی منتشر شده، به استفاده از پوشش ضدلغزش برای بدنه‌ی ایرپاد ۲ اپل اشاره می‌کند. احتمالا ایرپاد ۲ و پد شارژ ایرپاور در آینده‌ی نزدیک به بازار عرضه خواهند شد.
تبلیغات

به‌تازگی وب‌سایت MySmartPrice اخبار جدیدی درباره‌ی نسل دوم ایرپادهای اپل و پد شارژ ایرپاور منتشر کرده که ممکن است برای طرفداران محصولات اپل جذاب باشند.

براساس ادعای این وب‌سایت، نسل بعدی ایرپادهای اپل با طراحی جدید و پوشش ضدلغزش عرضه خواهند شد. علاوه‌براین، ایرپادهای جدید اپل ازلحاظ کیفیت صدای خروجی بهبود یافته‌اند و بیس (Bass) بیشتری دارند. این محصول در نسخه‌ی دومش، علاوه‌بر رنگ سفید، در رنگ مشکی هم عرضه می‌شود. شایان ذکر است مدتی پیش وب‌سایت DroidShout نیز خبری درباره‌ی استفاده از پوشش ضدلغزش در آیفون ۱۱ منتشر کرده بود؛ اما اطلاعات تکمیلی برای رد یا تأیید این موضوع دردسترس نیست.

ایرپاد / airpod

این پوشش همانند پوشش استفاده‌شده در شیشه‌ی پشتی پیکسل ۳ گوگل است. پوشش پشتی پیکسل ۳ که پوشش «یخی» نامیده می‌شود، حالتی نرم دارد و لغزندگی را کاهش می‌دهد. چنین پوششی باعث خواهد شد احتمال افتادن ناگهانی ایرپادها از گوش کاهش پیدا کند. البته، نه‌تنها در قسمت فوقانی ایرپادها، بلکه در تمامی بدنه‌ی آن از این پوشش ضدلغزش استفاده خواهد شد. قیمت پیش‌بینی‌شده برای ایرپادهای جدید اپل ۱۹۹ دلار است؛ اما به‌خاطر داشته باشید ممکن است اهالی کوپرتینو درنهایت برچسب قیمت متفاوتی برای این محصول انتخاب کنند.

پیش‌ازاین در نوامبر، وب‌سایت MySmartPrice خبر دیگری هم درباره‌ی نسل دوم ایرپاد منتشر کرده بود که به دریافت تأییدیه‌ی SIG برای استفاده از ارتباط بلوتوث نسل پنجم در این ابزار اشاره می‌کرد. بااین‌حال، قطعی‌ترین خبری که در چند وقت اخیر درباره‌ی ایرپاد ۲ منتشر شده، خبر وب‌سایت Digitimes است که ماه گذشته منتشر شده بود. براساس این خبر، اپل در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی ایرپادهای نسل دوم را به بازار عرضه خواهد کرد. این ایرپادها از ویژگی‌های جدید سلامتی پشتیبانی می‌کنند.

Apple AirPower

درباره‌ی پد شارژ ایرپاور، گزارش MySmartPrice شایعات پیشین درزمینه‌ی عرضه‌ی پد شارژ بی‌سیم ایرپاور اپل در بهار آتی را تأیید می‌کند؛ هرچند ممکن است این شایعه‌ها و گزارش‌ها به حقیقت تبدیل نشوند.

احتمالا نمونه‌ی نهایی ایرپاور از آنچه اپل در ابتدا انتظار داشته، ضخیم‌تر خواهد بود. همچنین، اپل ویژگی‌های خاصی برای دارندگان این پد شارژ در iOS 13 ارائه خواهد کرد؛ اما درباره‌ی چندوچون این ویژگی‌ها اطلاعاتی ارائه نشده است. قیمت پیش‌بینی‌شده برای ایرپاور احتمالا ۱۴۹ دلار است؛ اما نمی‌توان این قیمت را قطعی دانست.

دیدگاه شما درباره‌ی این دو محصول چیست؟ آیا ایرپاور با برچسب قیمت ۱۴۹ دلاری به محصولی موفق تبدیل خواهد شد؟ آیا نمونه‌ی مشکی ایرپاد نظر کاربران بیشتری را به خود جلب خواهد کرد؟ دیدگاه‌هایتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات