فورد F-150 با تیونینگ شلبی و ۷۵۵ اسب‌بخار قدرت معرفی شد

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
فورد F-150 یکی محبوب‌ترین پیکاپ‌ها در آمریکا است که نسخه‌های سفارشی مختلفی از آن تولید می‌شود.
تبلیغات

شاید تغییر و کوچک‌تر شدن پیشرانه هشت سیلندر پیکاپ قدرتمند فورد F-150 رپتور با یک نمونه ۶ سیلندر ۳/۵ لیتری نگران‌کننده باشد، اما شرکت تیونینگ شلبی با نصب یک پیشرانه هشت سیلندر مجهز به سوپرشارژر در این پیکاپ محبوب مشکل را حل کرده است. این پیکاپ که نام آن Super Snake Sport F-150 است بیش از ۷۵۵ اسب‌بخار قدرت دارد که تقریبا ۵ اسب‌بخار بیشتر از نسخه سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود. این مدل برای اولین‌بار در نمایشگاه SEMA با رینگ‌های ۲۲ اینچی در معرض دید عموم قرار گرفت. پیشرانه هشت سیلندر آن همراه‌با سیستم اگزوز اختصاصی Borla صدای گوش‌نوازی را تولید می‌کند و به‌لطف استفاده از کیت بدنه و کاپوت سفارشی، چهره‌ای تهاجمی و زیبا به آن بخشیده است.

shebly super snake sport f-150

سپرها و جلوپنجره در جلو نسبت به نمونه استاندارد F-150 تغییر یافته و زیباتر شده؛ درحالی‌که در قسمت عقب بار هم پوشانده شده است. نوارهای رنگی و نشان‌هایی روی بدنه نصب شده تا ظاهر خودرو را تکمیل کند. داخل کابین نیز با تغییراتی شامل زیرپایی‌ها و نشانگرهای سفارشی همراه شده است. همچنین در طراحی کابین از روکش‌های چرمی و تزیینات فیبرکربن استفاده شده است.

shebly super snake sport f-150

پیکاپ قدرتمند شلبی از سیستم ترمز ۶ پیستون پیشرفته در چرخ‌های جلو و سیستم تعلیق بهبودیافته بهره می‌برد تا چسبندگی بهتری نسبت به سطح زمین داشته باشد. طبق شایعات منتشرشده می‌توان پیشرانه ۵/۲ لیتری ۸ سیلندر مجهز به سوپر شارژر شلبی GT500 را روی F-150 نصب کرد. این پیشرانه در خودروی عضلانی شلبی موستانگ GT500 مورداستفاده قرار گرفته و توانایی تولید ۷۶۰ اسب‌بخار قدرت را دارد که بسیار بیشتر از پیشرانه ۶ سیلندر فورد F-۱۵۰ رپتور باقدرت ۴۵۰ اسب‌بخار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات