سامسونگ درحال توسعه نسخه 5G‌ و اقتصادی گلکسی A71 است

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی A71 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به‌زودی معرفی می‌شود.
تبلیغات

در شرایط فعلی تولیدکنندگان بیشتری گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه می‌کنند. اکثر شرکت‌هایی که روی دستگاه‌های با قابلیت اتصال به اینترنت نسل پنجم کار می‌کنند، درصدد هستند تا محصولی با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه کنند.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی است که در این مسیر گام برمی‌دارد. براساس اعلام برخی منابع داخلی، احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A71 با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G خواهیم بود که از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای بهره خواهد برد.

5G

شماره‌ی مدل فاش‌شده‌ی دستگاه مذکور، این خبر را تأیید می‌‌کند. دستگاهی با شماره‌ی مدل SM-A716B در وب‌سایت دیده شده است که نشان می‌دهد باید منتظر نسخه‌ی چینی گوشی هوشمند جدید کر‌ه‌ای‌ها باشیم. طبیعی است که سامسونگ روی عرضه‌ی دستگاه‌های با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G با قیمت مناسب و اقتصادی سرمایه‌گذاری کند. احتمالا نسخه‌ی جهانی این دستگاه با شماره‌ی مدل SM-A7160 نیز به‌زودی معرفی و به بازار عرضه می‌شود.

به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدید با تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۰ و قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G و همچنین پشتیبانی از شبکه‌ی استاندارد Wi-Fi 6 به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات