بهروزسیر؛ انواع ویزا برای سفر به کشور چین

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دلایل مختلفی برای سفر به چین، به‌‌ویژه برای ایرانی‌ها وجود دارد. بهروزسیر شما را درزمینه‌ی کسب ویزای چین راهنمایی و همراهی می‌کند.
تبلیغات

 چین کشوری بزرگ و با اقتصادی قدرتمند است که در شرق آسیا قرار دارد. در سالیان مختلف، این کشور از همه‌نظر رشد چشمگیری کرده است و امروزه یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود. سفر به چین به‌دلایل مختلفی می‌تواند جذاب باشد.

کار و تجارت

ازآنجاکه چین اقتصاد بسیار بزرگی دارد و درزمینه‌ی تولید محصولات مختلف بسیار توانمند است، مقصد بسیاری از صاحبان کسب‌وکار محسوب می‌شود. اگر قصد تولید یا واردات محصولی را داشته باشید، شاید بد نباشد به این کشور سری بزنید. همچنین، نمایشگاه‌های بزرگ و معتبری در چین برگزار می‌شود که بازدید از آن‌ها برای هر کسب‌وکاری می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت شما کند.

باتوجه‌به اینکه دریافت ویزای چین برای ایرانیان آسان است، مانعی بر سر راه سفر شما به این کشور وجود ندارد. البته ویزای چین انواع متنوعی دارد؛ ازاین‌رو، بهتر است با آژانسی مشورت کنید که خدمات ویزای چین ارائه می‌کند. آژانس بهروزسیر کارگزار مستقیم ویزای چین است و با خیال راحت می‌توانید مراحل کار را به آن‌ها بسپارید تا با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای چین را دریافت کنید. علاوه‌بر‌ این مزایا، اگر نیاز دارید بیشتر از ۳۰ روز در کشور چین اقامت کنید، بهروزسیر امکان دریافت نوعی از ویزای تجاری و البته گردشگری را برای شما فراهم می‌کند که ۶۰ یا حتی ۹۰ روز امکان ماندن در چین را به شما می‌دهد.

اگر ازجمله تاجرانی باشید که مدام به کشور چین در رفت‌و‌آمد هستند، می‌توانید برای ویزای مولتی‌پل یا بلندمدت ۶ ماهه یا یک‌ساله اقدام کنید. دریافت این نوع ویزا نیز از تخصص‌های بهروزسیر است تا به‌راحتی در مدتی که ویزا معتبر است، بدون دردسر هر چند بار خواستید به چین سفر کنید. اگر هم قصد دارید در چین مشغول به کار شوید، لازم است برای دریافت ویزای کاری خود اقدام کنید که دراین‌زمینه متخصصان بهروزسیر بهترین مشاوران ممکن برای شما خواهند بود.

بهروزسیر

تفریح و گردشگری

اگر دلیل سفر شما به چین فقط بازدید از جاذبه‌های گردشگردی و دیدنی‌های این کشور است، به ویزای غیرتجاری چین احتیاج دارید. اگر از علاقه‌مندان طبیعت، تاریخ، فرهنگ و به‌دنبال تفریح و استراحت باشید یا فقط به عشق پاساژ و خرید مسافرت کنید، حتما در چین به هدف خود خواهید رسید. تنها کافی است مدارک لازم را برای ویزای چین توریستی تکمیل کنید. بهروزسیر این اطمینان را به شما می‌دهد که درصورت کامل‌بودن مدارک، ویزای گردشگری را با ۳۰ روز اقامت برای شما دریافت کند. برای کسانی که به‌منظور دیدار بستگان یا سفرهای طولانی غیرتجاری به اقامت بیش از ۳۰ روز نیاز داشته باشند، امکان کسب ویزای گردشگری با اقامت ۶۰ یا ۹۰ روزه ازطریق آژانس بهروز سیروجود دارد.

تحصیل

چین دانشگاه‌های زیادی دارد و در هر رشته‌ای قصد تحصیل داشته باشید، می‌توانید دانشگاهی با اعتبار جهانی پیدا کنید. هزینه‌ی تحصیل در چین باتوجه‌به مقطع تحصیلی و رشته متفاوت است. علاوه‌بر اینکه تحصیل در چین به زبان انگلیسی به‌راحتی ممکن است، درمقایسه‌با دیگر کشورهای پیشرفته‌ی دنیا هزینه‌ی زیادی هم برای شما ندارد. حتی امکان دریافت بورسیه‌های تحصیلی نیز وجود دارد. گرفتن ویزای تحصیلی چین به سختی کشورهای اروپایی یا آمریکا نیست؛ با‌این‌حال، بهتر است برای اینکه در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید، دراین‌زمینه با کارشناسان آژانس بهروزسیر مشورت کنید. راهنمای کامل دریافت ویزای چین، فرم‌های قرارداد، فهرست مدارک لازم و نمونه تمکن‌های مالی در سایت بهروزسیر وجود دارد و می‌توانید با مطالعه‌ی آن اطلاعات خوبی دریافت کنید.

بهروزسیر

ترانزیت

شاید برای سفر به کشور مقصد اصلی خود لازم باشد مدت کوتاهی در چین بمانید. در‌این‌صورت، شاید به ویزای ترانزیت چین نیاز داشته باشید. البته ممکن است انتخاب بهتری نیز برای شما وجود داشته باشد. مشورت با آژانس حرفه‌ای مثل بهروزسیر می‌تواند دراین‌زمینه برایتان مفید باشد. به هر دلیلی که قصد دارید به کشور چین سفر کنید، بهروزسیر می‌تواند شما را برای کسب ویزای چین راهنمایی و همراهی کند؛ به‌‌ویژه اینکه انواع ویزاهای چین که در این مطلب نام برده شد، زیرشاخه‌های متفاوتی دارند و برای انتخاب گزینه‌ی مناسب و ارزان‌تر بهتر است با خبرگان این کار مشورت کنید. همچنین، تمام این خدمات برای اتباع خارجی که اقامت ایران را دارند، در این آژانس ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات