قابلیت عکاسی نجومی پیکسل 4 به پیکسل‌های قدیمی‌تر می‌آید

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوگل قابلیت عکاسی نجومی سری پیکسل ۴ را به گوشی‌های پیکسل ۲ و ۳ و 3a می‌آورد.
تبلیغات

یکی از قابلیت‌های اصلی پیکسل ۴، حالت عکاسی نجومی، قرار است به نسخه‌های قدیمی گوشی‌های پیکسل نیز راه می‌یابد. گوگل انتشار به‌روزرسانی جدید ۷/۲ برای نرم‌افزار پیش‌فرض دوربین خود را شروع کرده است که حالت عکاسی نجومی را درکنار دیگر تغییرات برای گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۳ و پیکسل 3a، فعال می‌کند.

حالت عکاسی نجومی برپایه‌ی حالت تحسین‌شده‌ی Night Sight ساخته‌ شده است که به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی تصویر آسمان شب و چندین عنصر آن، مانند کهکشان راه شری را ثبت کنند. برای چنین تصاویری غیر از گوشی‌های گوگل پیکسل، به دوربین‌های عکاسی و لوازم جانبی نیاز است. ازآنجاکه این قابلیت بیشتر به توان نرم‌افزاری گوشی‌های پیکسل و قرارگیری دوربین در موقعیت نوردهی طولانی‌مدت تکیه دارد، می‌تواند بدون تغییر در سخت‌افزار در گوشی‌های قدیمی‌تر کار کند.

شایان ذکر است هیچ گزینه‌ای برای عکاسی نجومی وجود ندارد و وقتی در حالت Night Sight هستید، می‌توانید دوربین را روی آسمان تاریک تنظیم کنید و دستگاه به‌طور خودکار موقعیت را تشخیص می‌دهد و اعلام می‌کند حالت مدنظر روشن است (برای مشاهده‌ی تصاویر در اندازه‌ی اصلی روی عکس کلیک کنید).

قابلیت عکاسی نجومی

علاوه‌بر حالت عکاسی نجومی، نسخه‌ی ۷/۲ گوگل کمرا به‌روزرسانی‌های چشمگیر دیگری نیز به‌همراه دارد. این به‌روزرسانی‌ها شامل منظره‌یاب تمیزتر است که ردیف بالای گزینه‌ها را در بالای صفحه‌ی پنل جمع می‌کند. اسلایدهای نوردهی و بزرگ‌نمایی دوباره طراحی شده‌اند و اکنون کاربران می‌توانند با فشار طولانی دکمه‌ی شاتر، ضبط ویدئو را آغاز کنند. گوگل همچنین گزینه‌ی جدید Social Share را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایشان را فورا در پروفایل خود در فضای مجازی به‌اشتراک بگذارند. به‌علاوه، قابلیت جدیدی اضافه‌شده که وقتی گوشی خود را می‌چرخانید، نکات فریم به شما گوشزد می‌کند.

Google Pixel 3

مانند اکثر به‌روزرسانی‌ها، انتظار می‌رود گوگل کمرا ۷/۲ روی پیکسل ۲ و پیکسل ۳ و پیکسل 3a با اندروید ۱۰ نصب شود و در روزهای آینده، برای تمام کاربران دردسترس قرار بگیرد. برای بررسی اینکه آیا گوشی شما این نسخه دریافت می‌کند یا نه، می‌توانید به پلی‌استور مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از فایل APK، نسخه‌ی جدید را فورا نصب کنید.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی گوگل را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری پیکسل درکنار گالری تصاویر رسمی دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات