گلکسی S11 با باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی می‌شود

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S11 با باتری با ظرفیت ۳۷۳۰ میلی‌آمپرساعت، اواخر بهمن‌ماه معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ روی گوشی هوشمند بعدی خود از سری گلکسی اس یعنی گلکسی اس ۱۱ کار می‌کند که احتمالا طبق معمول در ماه فوریه (اواخر بهمن‌ماه) یعنی درحدود چهارماه دیگر معرفی خواهد شد.

وب‌سایت SafetyKorea اطلاعاتی در مورد گواهینامه‌ی باتری گوشی هوشمندی با شماره‌ی EB-BG980ABY مربوط به دستگاهی با شماره‌ی مدل G980 منتشر کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی S10e با شماره‌ی مدل SM-G970 معرفی شد. بنابراین احتمالا شماره‌ی مدل Galaxy S11e به گوشی هوشمند گلکسی S11e مربوط خواهد بود. 

سامسونگ گلکسی S11

در وب‌سایت مربوطه تصویری از باتری دستگاه نیز به‌اشتراک گذاشته شده است. باوجودی که کیفیت عکس پایین است، ظرفیت انرژی ذخیره‌شده‌ی باتری ۱۴.۳۶ وات ساعت روی آن قابل مشاهده است. باتوجه به اینکه باتری در ولتاژ ۳.۸۵ ولت کار می‌کند، درنتیجه ظرفیت آن برابر ۳٫۷۳۰ میلی‌آمپر‌ساعت خواهد بود. 

اگر عدد درج شده روی باتری درست باشد، به‌ احتمال زیاد با باتری با ظرفیت معمولی ۳۸۰۰- ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت مواجه خواهیم بود. البته این ظرفیتی است که معمولا شرکت‌های تولیدکننده برای بازاریابی محصول و تبلیغات از آن استفاده می‌کنند. درنظر داشته باشید که گلکسی S10e از باتری ۳٫۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد، دستگاه جدید با باتری با ظرفیت ۲۰ درصد بیشتر به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S11

همچنین، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، باتری نمایش‌داده شده مربع‌شکل است و از این زاویه ظاهرا تفاوت چندانی با باتری گلکسی S10e نخواهد داشت. بلکه نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی همان باتری است. پیش‌تر نیز شایعه شده بود که گلکسی اس ۱۱ به‌دلیل بهره‌مندی از نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G، از باتری با ظرفیت بالاتری بهره می‌برد.ظاهرا تمامی نسخه‌های گلکسی اس ۱۱ از شبکه‌ی اینترنت پرسرعت نسل پنجم پشتیبانی می‌کنند. 

سامسونگ گلکسی S11

اوایل مهرماه اخباری در مورد دوربین دستگاه جدید کر‌ه‌ای‌‌ها منتشر شد. در آن مقطع زمانی گفته شد که گلکسی S11 احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز می‌شود. کد نام Hubble که برای ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ به‌کار برده می‌شود نیز خبر از مشخصات متفاوت و خاص دوربین دستگاه می‌دهد.

کد نام Hubble با لنزهای پریسکوپ ۵ برابری، یادآور تلسکوپ فضایی هابل است. احتمالا باید منتظر رونمایی دستگاهی با دوربین فوق‌العاده قدرتمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات