ال‌جی 10.1 جی پد 5 با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت ال‌جی ۱۰.۱ جی پد ۵ با بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و باتری با ظرفیت ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد.
تبلیغات

تبلت جدید ال‌جی با نام ال‌جی ۱۰.۱ جی پد ۵ در بازار کره جنوبی عرضه شد. همان‌طور که از نام این تبلت ال‌جی مشخص است، جی پد ۵ تبلتی ۱۰.۱ اینچی بوده که با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و از باتری با ظرفیت ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

تبلت جدید ال‌جی مجهز به دو دوربین است. پنل پشتی دستگاه فلزی بوده و از قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE، GPS و بلوتوث ۴.۲ بهره می‌برد. جی پد 5 ال‌جی با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن +FHD در دسترس کاربران قرار گرفته است.

LG G Pad 5 10.1

دوربین سلفی تبلت ۵ مگاپیکسلی و دوربین پنل پشتی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است. ال‌جی G Pad 5 10.1 با ابعاد ۲۴۷.۲ در ۱۵۰.۷ در ۸ میلی‌متر و وزن ۴۹۸ گرم به بازار عرضه می‌شود. در قسمت پایین تبلت، اسپیکرهای دوگانه و قسمت بالای دستگاه نیز جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد. در سمت راست، حسگر اثر انگشت در کنار دکمه‌های مربوط به حجم صدا و پاور قرار گرفته است.

جالب است که ال‌جی تصمیم گرفته، تبلت جدید خود را با تراشه‌ی قدیمی اسنپدراگون ۸۲۱ به بازار عرضه کند که سه سال قبل معرفی شده است. البته پیش‌تر و اواخر شهریورماه نیز گفته شده بود که تبلت جدید ال‌ جی با اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه می‌شود

LG G Pad 5 10.1
LG G Pad 5 10.1
LG G Pad 5 10.1
LG G Pad 5 10.1

ظرفیت حافظه‌ی رم تبلت ال‌جی، ۴ گیگابایت و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است که از طریق اسلات microSD قابل افزایش است. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه با نسخه‌ی اندروید ۹ پای و پوسته‌ی UX سفارشی ال‌جی به بازار عرضه می‌شود. همان‌طور که گفته شد، تبلت ال‌جی از باتری با ظرفیت ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد و فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

قیمت پایه‌ی تبلت ال‌جی ۳۸۰ دلار است. هنوز صحبتی در مورد عرضه‌ی تبلت در بازارهای بین‌المللی نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات